Erebus Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 S50 og M52 har vel samme girkasse? så let etter en S50 kanskje.... Da har du snaut 300 hester rett ut av eska.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Kjøp en S52 med girkasse fra england og hiv nedi... koster maks 10k.. Hvor mange S52 tror du er tilsalgs i england ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Tja, ettersom M3 3.2 modellen går for en pakke med gilde der borte ser jeg ikke for meg at det er så veldig mye som som skal ryke før bilen blir Cat D`a ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Regner med du vet at S52 er USA versjon av S50? S52 er kun levert som S52B32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 S50B32 mente jeg selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 S50B32 mente jeg selvfølgelig Hvorfor skriver du noe helt annet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Fordi jeg blandet US og EU forkortelsen i farta, er det så utilgivelig eller? Snakk om sand i vaginaen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Er krise, du må bare få sletta bimmerskontoen og gå under jorda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 hehe, virker sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 haha! Om det blir kompressor tror jeg at jeg bytter topppakning og muligens o-ringer blokka i samme slengen. tror det skal holde mtp svenskene som kjører 350hk+ på uåpnet motor! selfølgelig begrenset hvor lenge det holder. men kjenner en som har kjørt med kompressor på uåpnet motor over en god stund nå Hørt at man ofte river gjengene på blokka på m52 om man setter i arp bolter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenTouring Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Hvis du får 300hk i motor ut av 0.6 bar uten å åpne motor, så ville jeg ha montert det å heller overhale etter en stund. Så kan du spare til overhaling i mellomtiden det går da greit framover uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 ikke verdens undergang å rase en b28 heller, så kjør så lenge det holder å starta med å bygg en grommere motor når b28'en er oppe å går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 min m50 har gått med (såvidt jeg vet) original innmat i iallefall 6 år nå. ingen ulyder, vann eller oljeforbruk ennå. : ) aner ikke hvor mye den lader dog. men var 210 hk på hjula ifølge selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå