schtein Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Liten motivasjons boost. 18" fra gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 blir nok bra dette ja! har abonnert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Kveldens økt over, motor ute! noe små mekk og lakk i motor rom før ny motor skal hives nedi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 bra fremgang her! har du noen bilder av bilen som motoren skal i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Ikke foreløbig. bilen er noe slitt utvendig så har dårlig med bilder. Men kommer etter vært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Veldig stilig prosjekt, her må jeg følge med Første E39 turbo jeg har sett på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Ser kanskje ikke ut som så mye fram gang, men er noe jobb å fjerne alt i motor rommet. bremserør og ledningsnett. Skal lakke i motor rommet før ny motoren skal inn. Så er spørsmålet, blank eller matt svart? Bilen skal ha org fargen som er grønn med blank svarte detaljer. Blank svart under huven blir kanskje litt horete.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Turbotommy har begynt sann smått med å demontere i donor bilen.. Og siden det er ingen som har noe formening om glansen i motor rommet blir det Opel 215 rally svart, men er enda ei stund igjen til lakk.. M5 fanger med leppe. strax klar til grunning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Datasprut, grenrør, 3,5'' eksos deler, gauger, wg. Smått begynt å flytte hit saker og ting. Jeg er sann passe fornøyd med felgene jeg kjøpte. De ser til og med bra ut på Mx-5en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Gleder meg til å se utviklingen av dette prosjektet og Mx5 er gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Mx5en er et arti leketøy.. var egentlig den som skulle være vinterens prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Hva har du gjort med den? Eller hvilken specs har den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Jr komp og megasquirt. litt større dyser og pumpe. skal få den til å gå fort på bane.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Ahaa nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 1 2 3 Motor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå