///MPower Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Fungerer motor bra ellers nå da? Håper det har ikke kjør så mye siden oljen kom ut eksosen. skal prøve å strøype oljetur til turboen å se om det blir bedre. kan hende det er en kulelager turbo og de skal ikke ha så mye olje før det kommer ut. skal du sette på en trykkregulator på turslangen da? hvor mye trykk skal en kulelager turbo ha da ifht en vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 pleier å strupe ned med en fittings i turboen med mindre innerdiameter så man får mindre mengder olje gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 I følge en som har litt mer peiling på garrett enn meg skulle det være 1mm inn på turbo. så har laget en flens med 1mm hull i som jeg skal sette på en dag i fremtiden.. er 4mm flens inn på turbo nå. Har også hørt at det skal være innebygget restriktor på race turboer, så flens inn på turbo spiller ikke så stor rolle. men kommer sikkert ann på hvilken turbo det er. Og er litt vanskelig å finne ut siden jeg tror dette er en tivoli turbo fra taiwan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Plages litt med bremsene. Har en mistanke på at bremsekraft forsterkeren ikke liker trykk. noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Bkf er ikke glad i luft nei:-p Sjekk at tilbakeslagsventilen som sitter på slangen er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Bkf er ikke glad i luft nei:-pSjekk at tilbakeslagsventilen som sitter på slangen er i orden. Er ny uorginal slange så den har vi ikke sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Da må du finne deg en å sette på.. eller så mister du vacumet med en gang:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Fikk satt på ventil og vips så var det litt bedre bremser. Fikk også prøvd med 1mm oljetur på turbon. fikk vell kjørt et par timer, men turboen er nok gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 http://static.photobucket.com/player.sw ... fc47fb.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Ny turbo kom idag. så nå må jeg bare bygge om grenrør, downpipe og trykkrør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Husker jeg hadde 0,6mm restriktor på en its turbo jeg hadde.. Den blåste ut om restriktoren var over 1,2mm.. kjøpte et sett med forskjellige størelser og 0,6 fungerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Husker jeg hadde 0,6mm restriktor på en its turbo jeg hadde.. Den blåste ut om restriktoren var over 1,2mm.. kjøpte et sett med forskjellige størelser og 0,6 fungerte. Aha. TB70'en skal ha mellom 4og6mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Blir sikkert greit med en mindre turbo kanskje du får sluppet den innunder panseret også? Fungerer den feilfritt utenom turboen som er gåen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Blir sikkert greit med en mindre turbo kanskje du får sluppet den innunder panseret også? Fungerer den feilfritt utenom turboen som er gåen nå? Ja er spendt på panseret, er jo allerede ødelagt så håper den stikker like mye opp. Ja alt så ut til å fungere, så får håpe det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Turbo! turbo! tuuurboooo! må nok legge ut litt turbobandit filmsnutter fremover. downpipe og trykkrør igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå