rindegut Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Begynner og komme sammen igjen her ja for et pågangsmot schtein reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 7, 2014 Share Skrevet Mai 7, 2014 Dette blir bra schtein reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Fikk ikke start igår. Skyter og smeller i eksosen men ingen start Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Feil på tenninga da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Feil på tenninga da? Mulig det, er relativt grønn når det gjelder sprut. Startet lett ifjor. Forskjellen nå er 2,5 i stede for 2,8 og dobbel innsugskam. Ønsker hjelp med å få start! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Husker ikke helt, men tror det ikke var noe pakning der. er pakning på silen vet jeg. Med dobbel innsugs kam skal det være 1,3-1,4mm mer løft på syl 6. På ppf forumet står det alt imellom 1 og 2mm, kim på kimmit sa 1,3-1,4. Vis ikke jeg er helt på bærtur og har oppfattet alt feil. Men motor snurrer fint rundt. Noen som kan bekrefte min oppfattning av hvordan eksoskammen skal stå? Evt fortelle meg hvordan det skal være, må nok ha det inn med teskje om det er feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken92 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Knastene på sylinder nr1 skal peke opp og mot hverandre:-) og stempel nr.1 skal være på topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken92 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Knastene på kammen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Som Bakken92 sier, de skal stå med knastene mot hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Som Bakken92 sier, de skal stå med knastene mot hverandre Den er grei, og er enkelt med org kammer. men er det litt feil på lukketidene blir det feil. Får bare prøve i dreie litt mer på utblås kammen å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Tror nesten du må bare prøve å flytte kjedet ei tann da tror jeg kanskje den skal komme seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken92 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=166368 kom over denna nå i stad, her er hvertfall noen bilder om det:-)sikkert sett den selv også om du har googla:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Har du mulighet til å ta et bilde når stempel 1 står på i ØD? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 Bare å bla et par sider tilbake her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Hei Utifra bildene dine på kamtimingen ser ting helt riktig ut, eneste jeg stusset litt på var hvordan uret var ankret i toppen, veeldig viktig at det står helt i ro.. Jeg lagde en plate i mellom festene til toppdekselet i mellom plugghullene som jeg monterte urstativet på Angående startproblemene dine syntes jeg det høres ut som du sliter med deg jeg slet med, nemlig trigger issues. Hvordan sprut kjører du? Og hvordan er tenningen din satt opp? Org coiler, sekvensielt tenning og fuel eller wastespark? Jeg hadde polvendt kamsensoren min, altså byttet om på jord/Signal. Da fikk jeg samme symptomene, tenner egentlig 180 grader feil. Hvis du ikke har prøvd, så prøv og snu polariteten på sensoren og se hva som skjer Regner med at du har blinka tenninga før du prøvde deg på oppstart. Uansett lykke til, morsomt bygg du har her Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå