schtein Skrevet Juli 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2014 Noen bilder som et par britiske fotografer tok Må vell prøve å klippe sammen noe fra gopro'n en dag å legge ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Tør jeg og spør om ca pris på å bygge den gromme motoren? litt gira på et slikt prosjekt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juli 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2014 Tør jeg og spør om ca pris på å bygge den gromme motoren? litt gira på et slikt prosjekt selv Tør tippe på en 50 000 for motoren. Har også kjøpt enormt mye igjennom jobben hos gs. Har kviteringer på 50-60 +mva liggende et sted. Så hele hopprennet kommer vell på rundt 150 000 når lakken på kommet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Såpass ja Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juli 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2014 Gopro video ferdig. thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Blir gøy å se om det kommer noen bilder av bilen på bane da Godt å høre at det fungerer nå! Har et par spørsmål ang beltefestene, hvordan har du festet de? i skilleveggen bak og i setefestene? har du noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juli 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2014 Svartmaling Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juli 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2014 Soting neste Mr Mykland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 https://m.flickr.com/#/photos/andreashusby/14545445135/ et par flotte bilder her! pluss en runde i grusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 Et skritt nærmere Jomn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2014 Framskjærmer, dører og panser ferdig lakket. Kjenner jeg begynner å glede meg til den er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Dette blit flott, hva slags farge er det, likte den godt på bildene. Kjenner det er leeenge til lommeboken kan tillate meg og ta tillsvarende jobb på min.. selv om det trengs. Ikke feil med øl fra brewdog heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet August 1, 2014 Forfatter Share Skrevet August 1, 2014 Dette blit flott, hva slags farge er det, likte den godt på bildene. Kjenner det er leeenge til lommeboken kan tillate meg og ta tillsvarende jobb på min.. selv om det trengs. Ikke feil med øl fra brewdog heller Er farge fra honda, cool umber, yr558m. Ja en slik jobb på et lakkverksted runder fort 60-70 000 Brewdog har veldig mye bra øl. Men denne er en utvannet butikk type Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 Strax klart til å kjøre på jobb med bilen og lakke siste rest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå