knoskar Skrevet November 12, 2014 Skrevet November 12, 2014 Satan! Du skulle nesten ha veid de og sett hvor tungt de var
schtein Skrevet November 13, 2014 Forfatter Skrevet November 13, 2014 Satan! Du skulle nesten ha veid de og sett hvor tungt de var Tør tippe på en 40-50 kg med styre enhetene
kjetilaf Skrevet November 27, 2014 Skrevet November 27, 2014 fytti! du står virkeli på! kjekt å lese igjennom! Kegel og schtein reagerte på dette 2
schtein Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Skrevet Desember 11, 2014 Trenger mann brems på bakhjulene med pedalen? Bare ha hyd brekk på kalipperne bak, eller?
RF91 Skrevet Desember 11, 2014 Skrevet Desember 11, 2014 Klart ein bør ha brems bak og Akkurat når da gjelde bremsesystem so vil eg ikkje tru at ein bør bynna å finna opp kruttet på nytt. E jo tross alt nåke so e forska og fundert på ein del ganga før bila kjemme ut av samlebandet
schtein Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Skrevet Desember 11, 2014 Trenger jo egentlig ikke brems bak når mann skal kjøre drifting
RF91 Skrevet Desember 11, 2014 Skrevet Desember 11, 2014 Ke so e grunnen til at du vil ta da vekk då? Eg ha aldri høyrt at folk har tatt vekk bakbremsane når dei montera hydraulisk håndbrekk...
Mikael-B Skrevet Desember 12, 2014 Skrevet Desember 12, 2014 Krav til at pedalbrems skal fungere effektivt på alle 4 hjul, og skal du kjøre drifting er det krav til to-krets bremsesystem.
schtein Skrevet Desember 12, 2014 Forfatter Skrevet Desember 12, 2014 Ke so e grunnen til at du vil ta da vekk då? Eg ha aldri høyrt at folk har tatt vekk bakbremsane når dei montera hydraulisk håndbrekk... Hadde vært lettvint. Krav til at pedalbrems skal fungere effektivt på alle 4 hjul, og skal du kjøre drifting er det krav til to-krets bremsesystem. Aha, takker
RF91 Skrevet Desember 12, 2014 Skrevet Desember 12, 2014 Folk pleie berre å skøyta på dei eksisterande bremserøyri slik at dei går gjennom brekken på veg bak til bakhjula. Korleis hadde du tenkt å gjera det?
schtein Skrevet Desember 12, 2014 Forfatter Skrevet Desember 12, 2014 Folk pleie berre å skøyta på dei eksisterande bremserøyri slik at dei går gjennom brekken på veg bak til bakhjula. Korleis hadde du tenkt å gjera det? Dra nye i coupe'en. Skal ikke ha noe unødvendig på buken
schtein Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Skrevet Januar 6, 2015 Hipp hurra! Ny radiator! Nå må jeg bare kjøpe litt stål
Freakshow Skrevet Januar 6, 2015 Skrevet Januar 6, 2015 fy faen for en størrelse xD blir det vifter bak eller foran den nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå