schtein Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Er lufting til dynamoen originalt, men fikk ikke plass til det originale plastrøret pga et 3'' trykk rør som var i veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 hadde denne føkkings bilen vært manuellgir i utgangspunktet hadde det vært halve jobben.. plages å plages.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Hehe. Hva er problemet da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Det værste er å få ned "armene" til giroverføringen. må forlenge de 10 cm. jævli trangt oppe i tunellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 I kveld har jeg sveiset alu, og det var ikke bare enkelt. Er noen år siden sist jeg prøvde mig. Men ble helt greit. Alt i overføringen må modifiseres, ingen ting som bare kan skruves på plass. men er moro å lage ting. i morgen står neste arm i overføringen for tur og prøve å få pedalene i drift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Bare å stå på det, du gjør en god jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Fix ferdig med overføringen. laget justering på overføringen slik at jeg skal slippe å evt lage den for kort eller for lang. så var foringene på alu armen rimelig rævkjørt, så lagde nye fra noen plast foringer jeg hadde liggende. gidder ikke vente til det blir mandag for så å bestille nye. åååååååå så det er så mye unødvendig piss... Hardykoblingen på e34 525i og e39 523ia er samme størrelse. MEN e39 523i har mindre. Og mellomakslingen er fra en manuell giret e39 og kassen fra en e34. e34 mellomakslingen er selvsagt for kort..... hadde det ikke gått ann å bare bruke samme hardykobling? Tar jo så satans lang tid å skal lage og tilpasse noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 går ikke og skru flensen fra e39 kassa over på e34 kassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Må få tak i fra manuell e39 da. Må sjekke opp om det går ann å bytte på et enkelt vis. er vell ikke bare å dreie ny kobling i alu. er vell en grunn til det er i gummi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 så litt i delekattalogen nå. og den var ikke veldig dyr ny. men var 2 forskjellige. og er bare 1 mutter i mitten du må skru av veldig enkelt og bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Flott. får bestille på gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 bremserør og clutch ferdig. mangler en liten låse splint på clutch pumpen så er det ferdig. så har jeg prøvd å temme lednings kaoset litt. gjemt diagnose kontakten inne i kupefilter boksen må etter hvert plukke ned all plasten igjen og friske det opp litt, kan ikke se slik ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Dette må bare bli morro! Ser tøft ut nå! Mvh Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Har lenge vurdert å bygge turbo på dynamoen min jeg også! hehe! nei dette blir kult! ka turbo du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schtein Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Hehe er en garrett gt4294 replica. sto i annonsen at den var ekte, men ser ikke slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå