Madde Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 har vanlige orginale BMW felger som er uten hakk og merker.. setter lite pris på at de evt blir kastet i gulvet! takk for råd, det skal passes på!
Robin L Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Sharif ja... hvis du har fine felger, så pass på de når de legger om.. han ene der inne kasta bare Hartge felga mine på gølvet med FRONTEN NED!!!! etter lagt om dekka.... Greit nok det er replica, men de koster faen meg penger da. EDIT: Ja N42 er relativt sprek den i forhold til gamle M43 det er såppas på sharif ja.. . . makan til behandlig av kundenes eiendeler. jeg hadde iallefall blitt forbanna. rart folk handler der ennå. har hørt litt forskjellig derfra
joachim sørlie Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Slenger meg på her.. Lurer på nye dekk.. Men da blir det 255/30R18 bak og 235/35r18.. Blir det veldig dårlig tak med slike dekk på så breie felger? Eller blir det bare glatt og jævlig? Og ja, bilen går ganske friskt
SweetBMW Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Finnes bedre dekk for spreke biler, men de holder mine stakkarslige 193hk i sjakk
Madde Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 Ble Continental Premium Contact 2 i stedet de burde holde mine 116 eselkrefter på plass ja
m335 Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 nankang e supert... kjørte det på 640hk amerikansk stål. å på turbo bmwen. hadde ingen problem på våt vei eg då,å greie tider på autoslalom
Madde Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Jeg selger btw mine gamle vinterdekk på stålfelg med kapsler. 5 mm spor igjen Pris 200,- De har ikke slag i seg! men har litt rust her og der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå