Gå til innhold

NANKANG dekk.. søppel eller ok?

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Eg kjører nankang på to av mine biler. Funker bra til vanlig kjøring i forhold til pris. Og at banen på dekket løsner er det andre dekkprodusenter som sliter med også uten at det er regummierte dekk. Hadde akkurat det problemet på to vinterdekk i fjor vinter, og det var nokian rsi. Dekk er ferskvare så etter fem-seks år bør dekka kastes uansett hvor bra mønster det er.

Skrevet

Jeg hardekkomlegger jeg, så kan alltids legge de på felg også :P

Men balanserere må noen andre gjøre.

Nankang er et bra billigdekk, ville ikke vært redd for det..

Skrevet

har nankang som sommer dekk på min 520. dekkene er 215 breie, og planer som f, bare det er litt vann på veien. ellers er det gode dekk. men som sagt, veldig lett for å få planing med disse.

Skrevet

Haha fortsatt mange sprikende meninger her :P men hva ville folket valgt av brukte premiumdekk som var noen år gamle (sikkert blitt litt hardere og sprøere enn da de var nye) eller nankang osv?

Skrevet

Har Nankang WS-2 på vinterfelga nå, og de er veldig glatte å kjøre med. Men de funker hvis du kan kjøre bil. Nybegynner over fjellet med disse ville jeg kanskje ikke anbefalt.

Har kjørt med NS-2 på sommerfelga også, og hvis du skal kjøre aktivt = finn andre dekk. Til vanlig hverdag= kjempe for penga.

SweetBMW = Useful Consumer Advice :)

Skrevet

er snakk om sommerdekk .. som skrevet tidligere så har jeg en 316 så blir ikke noe burning ;) men de tåler vel 140-160 på motorveien forhåpentligvis :P

Skrevet
er snakk om sommerdekk .. som skrevet tidligere så har jeg en 316 så blir ikke noe burning ;) men de tåler vel 140-160 på motorveien forhåpentligvis :P

har kjørt med disse i 200. var ikke noe problem det ;)

Skrevet

Skakke kjøre så fort uansett :P Nei jeg vet du skrev sommerdekk og derfor nevnte jeg bare begge.

Skrevet

hehe vet.. men man må jo vite at dekkene holder til det min hjulvisper klarer å gi ;) faktisk ganske overrasket hva min N42 med dobbel vanos klarer å prestere! ikke at den er racer men nok puff på langturer i grunn.

anyways får stikke bort til han durkaen på skedsmo og se om han har noen gode tilbud ;)

Skrevet

Sharif ja... hvis du har fine felger, så pass på de når de legger om.. han ene der inne kasta bare Hartge felga mine på gølvet med FRONTEN NED!!!! etter lagt om dekka....

Greit nok det er replica, men de koster faen meg penger da.

EDIT: Ja N42 er relativt sprek den i forhold til gamle M43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...