unified Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 eg har ku31... god pris og valuta for pengene. Han som eide dekksjappa brukte dei selv på alle bilene sine.. Det ble faktisk ikke dekk på meg likevel, jeg hadde misforstått han jeg kjøpte bilen av. Det er 4-5mm igjen på dekka, så da kjører jeg en sesong til. Hadde ikke fått sett på de skikkelig da jeg satt de til lagring hos familie da jeg fikk bilen. Da blir det hjulskift og montiring av LED-pærer i angel eyes til helgen. Krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Jeg klarte faktisk å kjøpe feil type grøftelyspærer Dog jeg oppdaget det 1 dag etter bestilling,så fikk raskt bestilt enda et sett med pærer Fikk montert både ledlysene til AE samt grøftelys.AE er ca.8000k mens grøftelys er ca.5000k.Ble meget bra Jeg har 1 sett ekstra grøftelyspærer men jeg har standardfanger og derfor en annen type pære. Jeg kjøpte fra utlandet,men jeg kan sikkert ordne til deg også hvis du ønsker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Jeg klarte faktisk å kjøpe feil type grøftelyspærer Dog jeg oppdaget det 1 dag etter bestilling,så fikk raskt bestilt enda et sett med pærer Fikk montert både ledlysene til AE samt grøftelys.AE er ca.8000k mens grøftelys er ca.5000k.Ble meget bra Jeg har 1 sett ekstra grøftelyspærer men jeg har standardfanger og derfor en annen type pære. Jeg kjøpte fra utlandet,men jeg kan sikkert ordne til deg også hvis du ønsker.. hehe, godt du var våken og fikk ordna opp Jeg har mottatt mine AE-pærer fra Kina,LED, 10w, 6000k. Monterte de i dag. WOW! Det ble utrolig bra Vi snakker DRL-lookalike! Har ikke gjort noe med tåkelysene, da jeg antaglivis ikke kommer til å bruke disse nå som jeg har 10watt i angel eyes. Fikk ikke tatt noen bra bilder da speilrefleksen er på reperasjon. Så takk for tilbudet, men nei takk. Her er bilder! Hadde ikke speilrefleksen desverre, men ble nå ok med kompakten. Og et nattbilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Monterte sommerfelgene i dag, og det ble så veldig bra ut. Fikk varsellampe om dekktrykk når jeg startet bilen, så dro på Esso og fylte på til 2.0 bar fremme og 2.5 bar bak. Startet så opp igjen, men dekktrykk indikeres fortsatt. Etterstrammet boltene også, men lyser fortsatt. Lurer på hva det kan være da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Du må inn i menyen og resette. Du setter på tenningen, sånn at alt får strøm (ikke bare radio). Så blar du nedover med spaken til venstre for rattet til du kommer til INIT. Trykk en gang på knappen ytterst på spaken og så holder du den inne i noen sekunder etterpå. Da skal du resette dekktrykksensoren Kanskje litt dårlig forklart, men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Du må inn i menyen og resette. Du setter på tenningen, sånn at alt får strøm (ikke bare radio). Så blar du nedover med spaken til venstre for rattet til du kommer til INIT. Trykk en gang på knappen ytterst på spaken og så holder du den inne i noen sekunder etterpå. Da skal du resette dekktrykksensoren Kanskje litt dårlig forklart, men Fikk det ikke helt til å stemme med forklaringen din, men fant nå frem til slutt. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Det blir nye sommerdekk likevel. Har bestilt Good year Eagle F1 assymetric 2, hos dekkonline.com og sendt til lokal montør. Dimensjoner 225/40-18 + 255/35-18. Levering neste uke. Gleder meg til å bytte ut slitte run flat dekk med nye vanlige dekk. http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goody ... tric-2.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Liten update; Har rullet rundt på de nye dekkene et par uker nå, og det føles veldig bra. Har enda ikke klart å spinne med dekka, de sitter utrolig bra å veien. Nå er det bilen som gir seg før dekka, utrolig nok. De LED Angel eyes pærene jeg installerte som var kjøpt i kina var ikke rare kvaliteten. Den ene har konka, og den andre flimrer... bomkjøp. I tilegg var det en lite grønt skjær i disse pærene. Jeg fleska derfor til å kjøpte de som dybvik trading selger, for de har 2 års garanti. I tillegg til det er det merkbart bedre lys i disse, samt perfekt hipp hvitfarge(6000k), ulempen her er motstanden som må man må få plass til, men det ordner seg om du fjerner den lille rammen med glasset som er imellom pæren og angel eyes ringene. Har også installert LED-skiltlys. Småfrekt. Desverre, skjedde det et uhell med det ene lyset, da fjæren som holder enheten på plass spratt inn i bagasjerommet. Doh... (teip er redningen foreløpig:P) Kommer med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unified Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Montert nye skiltlys bak. Det ble veldig mye bedre lys, og ser mer moderne ut. I tillegg matcher lysfargen lyspakken jeg har i dørhåndtakene osv. Det er kanskje i overkant mye lys når det er mørkt ute, men de gamle halogen som stod i var jo nesten ubrukelige. Ny LED-innsats vs. gammel halogen Ny LED-innsats på begge (Ja, den til høyre måtte teipes da fjæringen spratt inn på baksiden av bagasjelokket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå