Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun i Norge det er påbudt med kjørelys omtrent, så er hovedsaklig på norske biler det automatisk kommer på. Er bilen din importert vil det derfor være null lys på null!

Er mulig å endre, husker bare ikke helt hvordan i farta. Søk litt!:)

Skrevet
Har slik på min engelskimporterte e34 også. Si ifra hvis du/dere finner ut hvordan man kobler om dette.

mvh

bilen er sånn og laget sånn. står den på 0 så er det 0 lys. men hvis du setter den helt til høyere. samma som når du kan bruke fjern og nær lys. så har du automatiske lys. bmw er laget sånn. samma om du har import eller ny norsk kjøpt bmw. du skrur av lysa helt når du skrur av motoren og tar ut nøklene.

Skrevet

Som Kevin sier, deng lysbrytern helt over til høyre så kjørelys står på, da kan man bare stoppe motor og forlate bilen uten å tenke på at det står noe parklys på :)

Skrevet
Har slik på min engelskimporterte e34 også. Si ifra hvis du/dere finner ut hvordan man kobler om dette.

mvh

bilen er sånn og laget sånn. står den på 0 så er det 0 lys. men hvis du setter den helt til høyere. samma som når du kan bruke fjern og nær lys. så har du automatiske lys. bmw er laget sånn. samma om du har import eller ny norsk kjøpt bmw. du skrur av lysa helt når du skrur av motoren og tar ut nøklene.

Nei, er den importert, vil det stå på parklys på hakk 2 når du slår av tenning.

Har det selv på min egen bil og flere andre. Må kodes om, så byttes det over.

Skrevet

mvh

"Waarp Waarp Waarp Waarp Waarp" icon-music.jpg

Skrevet

på de to jeg har hatt med kjørelys så kunne lysbryteren stå på TO hele tiden bare. gjelder min e34 og den 730n jeg hadde. antar at det har vært omprogramert.

Skrevet

mvh

Nei, er den importert, vil det stå på parklys på hakk 2 når du slår av tenning.

Har det selv på min egen bil og flere andre. Må kodes om, så byttes det over.

flere av mine biler har vært sånn som jeg har beskrevet lenger opp her. og det er bmwer som er norsk kjøpte og import.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...