gsunsbay Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 318is M42 1994 Hva må jeg gjøre for at lysene kommer på når jeg starer bilen?
Yahoo Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Slå på bryteren? Er ikke noe automatisk kjørelys på de bilene.
gsunsbay Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 jo det er det eg mener. men er ingen lys når bryteren står på "0" må slå bryteren helt til høgre for å få lys.. rart.
evi Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Kun i Norge det er påbudt med kjørelys omtrent, så er hovedsaklig på norske biler det automatisk kommer på. Er bilen din importert vil det derfor være null lys på null! Er mulig å endre, husker bare ikke helt hvordan i farta. Søk litt!
marcusss Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Har slik på min engelskimporterte e34 også. Si ifra hvis du/dere finner ut hvordan man kobler om dette. mvh
kevin1982 Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Har slik på min engelskimporterte e34 også. Si ifra hvis du/dere finner ut hvordan man kobler om dette.mvh bilen er sånn og laget sånn. står den på 0 så er det 0 lys. men hvis du setter den helt til høyere. samma som når du kan bruke fjern og nær lys. så har du automatiske lys. bmw er laget sånn. samma om du har import eller ny norsk kjøpt bmw. du skrur av lysa helt når du skrur av motoren og tar ut nøklene.
FredrikE24 Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Som Kevin sier, deng lysbrytern helt over til høyre så kjørelys står på, da kan man bare stoppe motor og forlate bilen uten å tenke på at det står noe parklys på
Mikael-B Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Har slik på min engelskimporterte e34 også. Si ifra hvis du/dere finner ut hvordan man kobler om dette.mvh bilen er sånn og laget sånn. står den på 0 så er det 0 lys. men hvis du setter den helt til høyere. samma som når du kan bruke fjern og nær lys. så har du automatiske lys. bmw er laget sånn. samma om du har import eller ny norsk kjøpt bmw. du skrur av lysa helt når du skrur av motoren og tar ut nøklene. Nei, er den importert, vil det stå på parklys på hakk 2 når du slår av tenning. Har det selv på min egen bil og flere andre. Må kodes om, så byttes det over.
Yahoo Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Har slik på min engelskimporterte e34 også. Si ifra hvis du/dere finner ut hvordan man kobler om dette.mvh bilen er sånn og laget sånn. står den på 0 så er det 0 lys. men hvis du setter den helt til høyere. samma som når du kan bruke fjern og nær lys. så har du automatiske lys. bmw er laget sånn. samma om du har import eller ny norsk kjøpt bmw. du skrur av lysa helt når du skrur av motoren og tar ut nøklene. "Waarp Waarp Waarp Waarp Waarp"
Robin L Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 på de to jeg har hatt med kjørelys så kunne lysbryteren stå på TO hele tiden bare. gjelder min e34 og den 730n jeg hadde. antar at det har vært omprogramert.
kevin1982 Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Har slik på min engelskimporterte e34 også. Si ifra hvis du/dere finner ut hvordan man kobler om dette.mvh bilen er sånn og laget sånn. står den på 0 så er det 0 lys. men hvis du setter den helt til høyere. samma som når du kan bruke fjern og nær lys. så har du automatiske lys. bmw er laget sånn. samma om du har import eller ny norsk kjøpt bmw. du skrur av lysa helt når du skrur av motoren og tar ut nøklene. Nei, er den importert, vil det stå på parklys på hakk 2 når du slår av tenning. Har det selv på min egen bil og flere andre. Må kodes om, så byttes det over. flere av mine biler har vært sånn som jeg har beskrevet lenger opp her. og det er bmwer som er norsk kjøpte og import.
HMW Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Min mening er at det er helt greit å kunne slå lyset på en bil helt av..
kevin1982 Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Min mening er at det er helt greit å kunne slå lyset på en bil helt av.. enig med deg =)
joakimh Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 du kan se litt på denne DIYen som ligger på forume http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=68265
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå