jakobm5 Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Send meg en mld så skal du få bilder:) mob: 94167555 mvh røvik
Hefner Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Hva med bytte i smidde kantfelger? Ruff felger med go kant.. Er 19" da.. Kostet ca 30k nye og er hel strøkne:) kan være int å bytte likt i dine.... hei, jeg kommer til og ratte denne bilen noen år til jeg så om jeg skal kjøre 19" så tror jeg ikke det en noen felg som passer bilen bedre en disse felgene jeg nå har, da vil jeg beholde de. Men som jeg har skrevet er litt sugen på og gå ned til 18" felg. men takker for tilbudet jakobm5
jakobm5 Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Nja passer meget bra de jeg har også har bilder av min turing i m5 tråden... Min e39 m5... Ta en titt da d kan ikke skade.. Er jo vell dobbelt så dyre felger:) titt og pip;)
Hefner Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Nja passer meget bra de jeg har også har bilder av min turing i m5 tråden... Min e39 m5... Ta en titt da d kan ikke skade.. Er jo vell dobbelt så dyre felger:) titt og pip;) ja felgene dine er knall fine de, ingenting og si på det.
jakobm5 Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Nja passer meget bra de jeg har også har bilder av min turing i m5 tråden... Min e39 m5... Ta en titt da d kan ikke skade.. Er jo vell dobbelt så dyre felger:) titt og pip;) ja felgene dine er knall fine de, ingenting og si på det. Men ikke sjans på handel?
jakobm5 Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Om d kan være int har jeg 17" ac replika.. Disse er 1 sesong gamle og har gode sommerdekk;) ser overaskende bra ut,, har brukt di litt på vintern på turingen nå mer intresant d kansje??
T.H.O Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Vurderer sterkt de felgene dine Hefner. Men jeg bør vel egentlig få meg ei ny bakluke før jeg legger så mye peng i felger.. Kanonfine felger, så tenke, tenke
Hefner Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Om d kan være int har jeg 17" ac replika.. Disse er 1 sesong gamle og har gode sommerdekk;) ser overaskende bra ut,, har brukt di litt på vintern på turingen nå mer intresant d kansje?? nei det er ikke int hvis jeg skal bytte så skal jeg bytte i 18" evt M5 hjul. hvis ikke beholder jeg dem.
jakobm5 Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Om d kan være int har jeg 17" ac replika.. Disse er 1 sesong gamle og har gode sommerdekk;) ser overaskende bra ut,, har brukt di litt på vintern på turingen nå mer intresant d kansje?? nei det er ikke int hvis jeg skal bytte så skal jeg bytte i 18" evt M5 hjul. hvis ikke beholder jeg dem. Haar orginale e39 m5 felger i magnesium fra m5"" min da,,,,,,,
Hefner Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Da har jeg handlet nye felger og dekk så muligheten for bytte finnes ikke mer.
kabeldeigen Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 Hei, har du noen flere bilder av lefser på bil? Er disse bolt on? Eller har du gjort noen modifiseringer for å få disse til å passe på touring din? Sender du? Spanter en kopp kaffe hvis du tar turen til bergen
Hefner Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Hei, har du noen flere bilder av lefser på bil? Er disse bolt on? Eller har du gjort noen modifiseringer for å få disse til å passe på touring din? Sender du? Spanter en kopp kaffe hvis du tar turen til bergen Hei, ligger flere bilder i tråden min. jeg har valset litt på hjulbuene bak ellers er det bare og dytte på og kjøre. Ser ut som jakobm5 er veldig nær en handel her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå