Hefner Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Jøssenamen og det var intresse for disse felgene da.... innboksen full av pm jo. men tror ikke det er noen nødvendighet og by noe mer, jakobm5 har et veldig bra bud så tror han skal få dem om det blir salg ja. men pokker så usikker jeg er, digger de felgene meget selv. hmmm
MAE Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Uansett sinnsyke felger Skjønner godt at du er i tvil Akkurat noe sånt jeg kunne tenkt å hatt på bimmer'n min Men du får trøste deg med at du får ikke noe problem med å få solgt de, hvis du bestemmer deg for det Du får huge ut om du er interessert i en budrunde ;p
jakobm5 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Jøssenamen og det var intresse for disse felgene da.... innboksen full av pm jo.men tror ikke det er noen nødvendighet og by noe mer, jakobm5 har et veldig bra bud så tror han skal få dem om det blir salg ja. men pokker så usikker jeg er, digger de felgene meget selv. hmmm Å jasså? Håper jeg å at det blir;)
Hefner Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Jøssenamen og det var intresse for disse felgene da.... innboksen full av pm jo.men tror ikke det er noen nødvendighet og by noe mer, jakobm5 har et veldig bra bud så tror han skal få dem om det blir salg ja. men pokker så usikker jeg er, digger de felgene meget selv. hmmm Å jasså? Håper jeg å at det blir;) Men nå får du nok en hard kamp om felgene ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå