originalpolizei Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Usigelig vakkert... Nesten så jeg får tårer i øynene.... Ja, og om ikke alt for lenge skal du ut kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Litt for galt å være nødt til å kjøre rundt i en så gammel bil, men siden jeg er i så usansynlig godt humør i dag sier jeg meg villig til å bytte mot en "97 mod E36 touring. Da får du mye nyere bil så skal jeg ta meg av den gamle sliteren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Litt for galt å være nødt til å kjøre rundt i en så gammel bil, men siden jeg er i så usansynlig godt humør i dag sier jeg meg villig til å bytte mot en "97 mod E36 touring. Da får du mye nyere bil så skal jeg ta meg av den gamle sliteren... Ja det kan du si, men jeg er så real at jeg tror jeg skal skåne deg fra å kjøre en så gammel bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Uff, jeg fikk tilbud om å kjøpe en helt grei 635 grisebillig for 8 år siden, og angrer fortsatt som en hund på at jeg ikke slo til (17 år = ung og uvitende). Angrer jo ikke noe mindre nå som jeg ser på din og har utviklet en viss peiling på hvor flotte disse egentlig er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Uff, jeg fikk tilbud om å kjøpe en helt grei 635 grisebillig for 8 år siden, og angrer fortsatt som en hund på at jeg ikke slo til (17 år = ung og uvitende). Angrer jo ikke noe mindre nå som jeg ser på din og har utviklet en viss peiling på hvor flotte disse egentlig er Ja, det er ikke alltid alt passer. Hadde du kjøpt en leilighet for 8 år siden.................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 For en bilpark du har!! holder du til i trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 For en bilpark du har!! holder du til i trondheim? Takk for det ///Mordi, ja, Trondheim, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Da tror jeg nesten jeg må kjøre meg en tur å se litt nermere på bilparken når det nermer seg sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Du stiller vel med noen biler på GS-bildeler sitt sommertreff i Trondheim å Bud håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Du stiller vel med noen biler på GS-bildeler sitt sommertreff i Trondheim å Bud håper jeg Ja, kanskje det hadde vært noe. Det som har førsteprioritet er dog dette arrangementet: http://grandtouring.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Skal holde øynene åpne i Trondheim. Slike gamle perler er det ikke ofte man ser. Når er forresten det GS-treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Når er forresten det GS-treffet? Husker ikke jeg helt feil er det 12 mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Det GT-treffet så gøy ut! Nostalgi i skjønne omgivelser. Nesten så man selv skulle deltatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Det GT-treffet så gøy ut! Nostalgi i skjønne omgivelser. Nesten så man selv skulle deltatt. Helt enig. Endelig ett biltreff som samboeren har lyst til å bli med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Det GT-treffet så gøy ut! Nostalgi i skjønne omgivelser. Nesten så man selv skulle deltatt. Helt enig. Endelig ett biltreff som samboeren har lyst til å bli med på. Har du smoking, Sveen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå