Gå til innhold

635


Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt for galt å være nødt til å kjøre rundt i en så gammel bil, men siden jeg er i så usansynlig godt humør i dag sier jeg meg villig til å bytte mot en "97 mod E36 touring. Da får du mye nyere bil så skal jeg ta meg av den gamle sliteren... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for galt å være nødt til å kjøre rundt i en så gammel bil, men siden jeg er i så usansynlig godt humør i dag sier jeg meg villig til å bytte mot en "97 mod E36 touring. Da får du mye nyere bil så skal jeg ta meg av den gamle sliteren... :P

Ja det kan du si, men jeg er så real at jeg tror jeg skal skåne deg fra å kjøre en så gammel bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg fikk tilbud om å kjøpe en helt grei 635 grisebillig for 8 år siden, og angrer fortsatt som en hund på at jeg ikke slo til (17 år = ung og uvitende).

Angrer jo ikke noe mindre nå som jeg ser på din og har utviklet en viss peiling på hvor flotte disse egentlig er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg fikk tilbud om å kjøpe en helt grei 635 grisebillig for 8 år siden, og angrer fortsatt som en hund på at jeg ikke slo til (17 år = ung og uvitende).

Angrer jo ikke noe mindre nå som jeg ser på din og har utviklet en viss peiling på hvor flotte disse egentlig er :)

Ja, det er ikke alltid alt passer. Hadde du kjøpt en leilighet for 8 år siden....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...