Gå til innhold

635


Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne bilen hadde jeg en plan om å kle med M-striper, men er litt usikker.

Snart ankommer det et sett 16" Alpina felger som skal erstatte BBSene, jeg tror det blir helrett med Alpina med åpent svart senter og svart bil.

Nå har jeg et bagasjerom stappfullt av smådeler. Det dreier seg om detaljer; gummi til støtfangere, trekk på innside av bagasjelokk, interiørlys og masse småsnacks for å komplettere eller bytte ut det som enten er sprukket eller ødelagt.

Vognen skal bli original med den gode kjørefølelsen den ble levert med - ikke senket, stiv og stump for å få den til å se bedre ut(noe den heller ikke gjør :mrgreen: )

Mehr Gummi, ja danke! Jugendwagen, nein danke!

Interiøret er selvsagt for noen helt gyselig - det er kun svart skinn som gjelder - jeg kan være enig, men skal også greie å kose meg med pepita Piniengrün.

012-12.jpg

Førerstolen er ikke pen og skal trekkes opp i vinter.

Jeg synes også det var svært moro at det var mulig å bestille originale beskyttelsesmatter i Piniengrün hos BMW. Da mattene kom viste det seg at de var NOS - beregnet for utstillingsstativ hos BMW-forhandlere på 80-tallet - uåpnet og støvete innpakning. Mulig jeg ikke er helt god, men jeg hadde ikke hjerte til å åpne den fine pakken - derfor bestilte jeg en til. Nå har jeg to som jeg vegrer meg for å åpne.

033-10.jpg

Jeg må få sitere min danske venn nok en gang: "Blot en lille detalje, men det gør alligevel en stor forskel"

Vet dere forresten at kassettholderen som skal stå i konsollen og var et ekstrautstyr, fortsatt kan kjøpes hos BMW - akkurat det med deletilgang for eldre modeller, er svært imponerende hos BMW.

Her er kassettholderen avbildet i Sonderausstattungen-brosjyren - sammen med de radioene man kunne bestille(Becker Mexico kostet saftige 2.630,-DM i 1985)

019-13.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk fin bil.

Har du mye deler liggende som du ikke har bruk for? Har en lang liste med deler som burde vært byttet på min.

Ser også etter en original kassett/cd-spiller som passer bedre i midtkonsollen enn den uoriginale som står i nå. Ser Jim Husby brukte cd-spiller fra E36 på den M635'en han hadde.

Ellers kunne jeg tenkt meg original radio, men med en USB/iphone plugg i hanskerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...