Arizonapie Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 **Vil du selge 6trinnskassen separat? evt kor mykje? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Kom med et bud. Vurderer snart å selge enkeltdeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Legg den ut andre steder da? Trist å se denne bli revet i sunn og solgt i deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Legg den for all del ut på finn.no. Tipper du får 60k for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Ja, jeg er veldig enig. Veldig synd å selge denne i deler. Tror jeg skal følge rådet å legge den på finn. Selv mener jeg bilen helt klart er verdt 80k som jeg annonserte for først, men jeg ser jo den at den blir mye tyngre å selge siden den ikke er tollet. 80K er jo omtrent hva jeg har kostet på i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Er bilen vist på biltilsynet og fått papirer til å levere hos tollvesenet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Finn annonse. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34970108 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå