mongo Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Heisann alle! Tenkte å lage en liten post av bilen min Er en 2 Liter singelvanos preface som jeg er meget fornøyd med, og snart blir den tatt i bruk når jeg får tatt lappen nå til 9 mars hehe (håper jeg står ) Har mekka en goood del på den nå, bla. annet nye lykter med 35W 6000K Xenon i linselykter med Angel-Eyes og nye Led baklykter Har hatt på orginalfjørene nå til vintern, men så snart det blir bra igjen blir det å hyve på senk igjen, gledes Xenon i Grøftlysa er også montert, samt nye dempere, og tårnlager. Lurer litt på sånn powerfleks i understell, erfaringer? Står på en M3 fanger som jeg syns den kler bra mye mer som er gjort også ) Kom gjerne med tips og deres meninger Sommer-dekk, før utskifting av lykter Nyvaska Ny-lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Tøff bil! Hvis jeg var deg ville jeg gjort følgende: Kjøpt m-teck bakfanger. Shadowline. Sotet rutene. Sorte nyrer. E46 M3 speil. IKKE e36 m3 speil!! Og CSL bakluke, har ikke det selv. Men kjøper så fort som jeg får råd! Da blir den enda fetere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongo Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 hehe ja det hadde vert noe det ja bare det at når man studerer seg ut til offshore så er det en liten periode man ikke har så god råa, menmen blir om ett par månder tenker jeg da blir det meste Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Sant! ingenting løper fra deg, er vell bare å ta det helt med ro og som det kommer. Den ser veldig bra ut nå og vil se bedre ut snart sier vi da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongo Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Hehe vi satser på det! Mulig det blir mye stasj da vettu, med nytt panser (Gtr-carbon) ? cls luke, shadowline og m3 speil fanger osvosv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Hehe! Høres ut som veldig bra plan! stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongo Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Takk for det updates kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanpasha Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Tøff bil!Hvis jeg var deg ville jeg gjort følgende: Kjøpt m-teck bakfanger. Shadowline. Sotet rutene. Sorte nyrer. E46 M3 speil. IKKE e36 m3 speil!! Og CSL bakluke, har ikke det selv. Men kjøper så fort som jeg får råd! Da blir den enda fetere! Hvor kjøpe CSL bakluke?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Vet ikke helt hvor. Har på GS, men om det er til sedan vet jeg ikke CSL kopi da selfølgelig. Org koster jo jævlig mye også må du jo ha Org M3 CSL for å bestille eller skjenne noen som har som kan bestille for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongo Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Gs skal vist ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanpasha Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Vet ikke helt hvor.Har på GS, men om det er til sedan vet jeg ikke CSL kopi da selfølgelig. Org koster jo jævlig mye også må du jo ha Org M3 CSL for å bestille eller skjenne noen som har som kan bestille for deg. Men det som Schmiedmann har? er ikke det samma? EVO med innebygget hekkvinge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Den vingen fra schmiedmann sin bakluke trur jeg er mye korte eller lavere en den fra gs. Så ville hørt litt rundt først, men ser ut som gs sin ser mer ''real'' ut. Så jeg har tenkt eller hadde gått for den fra gs Hvis du tenkte på den til 2 705 kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Fin bil ja Det som vertfall må gjøres her øyeblikkelig er å få skiltet på plass. Ser meget fissnt ut nedi nettingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Måtte bare kommentere, E46 kom aldri med singelvanos. Du har nok dobbelvanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongo Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Fin bil ja Det som vertfall må gjøres her øyeblikkelig er å få skiltet på plass. Ser meget fissnt ut nedi nettingen. Hehe ja, der sier du noe har tenkt på det men tenkte jeg skulle bestille meg nye skilt, har lurt litt på ett sånn miniskilt men jeg vet ikke jeg? lov eller ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå