Fidelio Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Hei. Har fått angel eyes levert i posten, og trudde at det skulle være enkelt, virket sånn på alle DIY. MEN jeg får ikke ut lysene mine hva i helvette er galt? Første steg var jo og ta ut blinklysene, men det går jo ikke, for hele lykten går i ett. og listen som er under lyktene sitter jo som pokker i det hjørnet der vi skulle ha fått ut sidelyset? Er jo første gang jeg gjør det her, men dæven det var ikke bare bare.. Noen som har peil her?
rekorden Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 For guds skyld, ikke ta ut lyktene dine! Jeg gjorde det og knakk selvsagt inntaket på spylerdysene på begge sider. Vær svært forsiktig hvis du likevel vil forsøke. Hvis du fjerner listen under lyktene, skal det gå greitt å fjerne glassene på de. Jeg har annerledes lykter på min, så mulig det ikke er like lett på de du har. Vil uansett anbefale på det sterkeste å prøve å bare fjerne glasset (av plast) først.
awt Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Jeg tror du må finne deg en guide som er til bilen du har først. Her er en guide som passer din bil. På e46 coupè facelift som du har er ikke blinklysene for seg selv, og glasset kan ikke taes av lyktene sånn uten videre.
rekorden Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Der har en litt mer riktig info ja. Uansett, vær obs på spylerdysene til lyktene. Jeg fikk en ekstrautgift på 6-700 kroner:(
Fidelio Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 takk for svar bra jeg ikke begynte ordentlig, det var den listen der jeg slet med ang. spylerdysene, gikk jo ikke an å få den opp... Må jeg virkelig sette de inn i ovnen? rareste jeg har sett.
awt Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Det er faktisk en ganske vanlig fremgangsmåte for å dele lykter som er limt.
Fidelio Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 okei Men når man tar ut spylerdysene, vil det ikke lekke av tanken til spylervesken da? Er litt blank her, Jeg skal bare ha av selve dekselet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå