FredrikE24 Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Om du skal gjøre noe midlertidig er det greieste å sveise diffen, men det anbefales ikke fra min side.. Sliter noe voldsomt på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 nei å sveise diffen det vil eg ikkje, tror det sliter nok på bilen sån som det er nå. men skal prøve å rygge med full sving etter på å se hva som skjer så får eg bare begynne å spare til ny diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 nå har jeg funnet ut av hva som er feil med diffen min, det e seff bare en teori forsatt men har hørt litt rundt å diskutert med folk å tenkt mye, dreid litt på hjulene når den har vært åå buk ingen ulyder. det må nesten være spere armen tror det heter det, litt jernteppe men den har hengt seg opp. så eg får bare kjøre å se hva som skjer fram over som sakt diffen ser hel og pen ut utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 heisann vært ute å lekt meg litt med 328-en min e36 som de fleste andre som har en sån bil gjør men så etter vi hadde spint en stund så kjørte vi i sån 10 min uten å spinne bare helt normalt så plutselig når eg svinger innpå en parkerings plass i lav fart så merker eg at eg har fått 100% diff spere, diffen er helt orginal å alt! etter 2 times kjøring fikk jeg motor lys sjekket under å ser ikke noe tegn til lekasje eller sprekk noen som har noen ideer? kan en av tennene inni diffen ha løsnet å sjilt seg fast? Takker for alle svar og invendinger!!! Så du tror de fleste bruker sin BMW til å burne med? BMW er først og fremst en bil for KJØREGLEDE... Å stå stille å burne kan man gjøre med en gammel Lada (om man har litt olje på dekkene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 heisann vært ute å lekt meg litt med 328-en min e36 som de fleste andre som har en sån bil gjør men så etter vi hadde spint en stund så kjørte vi i sån 10 min uten å spinne bare helt normalt så plutselig når eg svinger innpå en parkerings plass i lav fart så merker eg at eg har fått 100% diff spere, diffen er helt orginal å alt! etter 2 times kjøring fikk jeg motor lys sjekket under å ser ikke noe tegn til lekasje eller sprekk noen som har noen ideer? kan en av tennene inni diffen ha løsnet å sjilt seg fast? Takker for alle svar og invendinger!!! Så du tror de fleste bruker sin BMW til å burne med? BMW er først og fremst en bil for KJØREGLEDE... Å stå stille å burne kan man gjøre med en gammel Lada (om man har litt olje på dekkene) neei hehe ikke alle men de fleste som kjøre eldre bmw-er driver nok med å burne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Diffen min låste seg også en gang slik at jeg fikk "sperre"! Dagen etterpå låste den seg helt i 80 slik at bakhjula sto, og dette var hva jeg plukka ut av diffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 ahh se der ja, får se da kor lenge diffen holder med normal kjøring til no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Å Der sa det kling klong I en brå sving som jeg gav på igjenom og diffen er perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå