Gå til innhold

fikset kan slettet :)

Sonicx66
 Share

Anbefalte innlegg

e39n min og var ganske tung på rattet. de bilene som har servotonic er lettere. 740n har dette. kan ratte med lillefingeren når den står stille.

den greia med egen reim er nok ac kompressoren ja. står en egen radiator for den frammi der ja :)

ang stereoen så er jo det litt rart. må være noe med videomodulen kansje. du kan evt koble den fra og koble bildet rett til gps modulen. sjekk sikringer først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Om du tar av batteriet og lar bilen stå en stund (noen sier 10 min, andre sier 2 timer) tømmer du kondensatorene i systemet og "nullstiller" det. Enkelte mener og at dette vil skje øyeblikkelig om du setter polene sammen.

Dette med skjermen kan være at f.eks navigasjonen har tatt kvelden. Er ikke sikker på om dette kutter all video til skjerm, men denne tåler ihvertfall ikke at du kobler fra batteriet før lyset i navi har slått seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du åpner jo bare lokket over navigasjonen, så ser du fort når lyset slukner. Da er det bare å koble til du ser mannen men ljåen.

Har du sjekket om det faktisk er lys i navigasjonen din når tenningen er på? har du navi forresten? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der du trykker for å få cd'n ut ja. Det er vel 2 lysdioder der og det skal være helt mørkt før du kobler fra batteriet.

Forøvrig høres det jo ut som at navien din har litt problemer. ;)

Jeg har en MKII liggende dersom du har lyst til å prøve å bytte den ut. Bør vel og nevne at jeg ikke kommer fra sjøen før om 3 uker. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har den originale navigasjonen, og bilen er en 97, er det vel en MKI ? Er det mann eller kvinnestemme på navigasjonen?

MKI og MKII er like utseendemessig

mk2.jpg

MKIII

MK3.jpg

Vet ikke hva en gammel MKII er verdt, men det er sikkert ikke så mye. Er jo ikke sikkert det er navigasjonen som er årsaken heller. Du kan jo prøve og koble fra navigasjonen, og så starte bilen for å se om det blir noe forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...