Gå til innhold

E32 735, Lav bruksbil med Hartge hjul!

Share

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelige kommentarer folkens! :D

Feit! hva er specsa på hartgehjulene? Liker at flere bygger E32.. 8)

8.5'' og 9.5'' 18''. Ja, troa på din og ;p

Gjorde seg med Hartgefelger denne skuta ja :)

Denne typen felger i 18" og med såpass dyp kant vokser slettes ikke på trær. Jeg har fulgt med på markedet både i Norge og på eBay siden jeg fikk se dem første gangen for noen år siden, men har ennå til gode å finne et makan sett. Så disse er det verd å ta vare på :wink:

Okei, har aldri sett lignende jeg eller, bare 8.5 rundt om? Ja, skal prøve å ta vare på det så bra jeg kan, men er ikke noe bra utgangspunkt, men alt kan berges :D

E32 er konge biler :) Kunne kjøpe enn ganske pen en selv som førstegangs bil husker jeg.. Begynner å bli noen år siden, angrer som en gud nå på at jeg ikke gjorde det :P (Angrer dog heller ikke på e34en jeg endte opp med da men :) )

Kule de hartge hjula og, men må egentlig si at de andre sommerhjulene du har på ene bildet der er finere i mine øyne :P

Hehe, neida, e34 er gode biler det ;p Joda, Artec felgene er tøff de, men er 17'' for det første , litt feil innpress og bare 8.5 rundt om. Synes denne kledde Hartge bedre pga bredde og 18'', må space de ut da men.

Kurrant kebabtralle dette, Håkon ;) Gratulerer! Flotte hjul er det jo også, som passer bilen bra! Et sett med mørke lykter forran hadde nok blitt prikken over i`en ;)

Litt artig at du nevnte faktisk, for det er bestilt det , for lenge siden, skulle prøve fra ebay. Fikk lyktene mine på tirsdag, de var strøkene de, men de klarte å sende feil lykter -.- så må retunere de og få de til å sende nye til meg :evil: Grøftlysene var også bra til å en kopi av ekte sota lykter, men ene glasset var sprekt, så må sende tilbake det også -.-

Men vet egentlig ikke om jeg kommer til å like mørke lykter på denne, men skal prøve det ja :P

Mvh

Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen ligger på autodb til salgs allerede, ja?

Jepp, det stemmer, hehe, virker kanskje litt merkelig, men vurderer allerede å selge den til fordel for å bruke pengene på å få ferdigstilt 535n så får jeg heller kjøre 528n en stund til :P Men som sagt, så vurderer jeg det bare, om noen vill ha bilen for den prisen der, så kan jeg finne på å selge, men må overhode ikke selge, ville bare sjekke markedet jeg :D

Mvh

Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige kommentarer folkens! :D
Feit! hva er specsa på hartgehjulene? Liker at flere bygger E32.. 8)

8.5'' og 9.5'' 18''. Ja, troa på din og ;p

Hm.. feite var de! Jo, takk for det. Blir vel bra til slutt :)

Du får si om du får noe bud på hartge-felgene da, hehe.... Kanskje jeg er interessert også 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøs vogn! Helt klart!

Takk for det, er ganske fornøyd med den nå ja :D

Behold bilen Håkon! Kurrant skole bil det der! ;)

Hent mtech 2 ratte snart da? :)

Hehe, vi får se hva det blir til Terje, lyst på manuell og mere gamp til sommeren, så derfor kan jeg ikke beholde 7ern i det tilfelle ;p

Ja, kan hente det når du kommer hjem ;p

ikke behold bilen Håkon! ikke kurrant skole bil det der! ;)

Slapp av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! Denne må du IKKE selge nei! godt å se at det er flere som satser på 7serie her i distriktet å ikke bare 5 serie :D

Hehe, vi får se , liker 7ern veldig godt jeg, men må innrømme jeg savner å kjøre 5er med manuell og sperre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...