Haakjin Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Takk for hyggelige kommentarer folkens! Feit! hva er specsa på hartgehjulene? Liker at flere bygger E32.. 8.5'' og 9.5'' 18''. Ja, troa på din og ;p Gjorde seg med Hartgefelger denne skuta ja Denne typen felger i 18" og med såpass dyp kant vokser slettes ikke på trær. Jeg har fulgt med på markedet både i Norge og på eBay siden jeg fikk se dem første gangen for noen år siden, men har ennå til gode å finne et makan sett. Så disse er det verd å ta vare på Okei, har aldri sett lignende jeg eller, bare 8.5 rundt om? Ja, skal prøve å ta vare på det så bra jeg kan, men er ikke noe bra utgangspunkt, men alt kan berges E32 er konge biler Kunne kjøpe enn ganske pen en selv som førstegangs bil husker jeg.. Begynner å bli noen år siden, angrer som en gud nå på at jeg ikke gjorde det (Angrer dog heller ikke på e34en jeg endte opp med da men ) Kule de hartge hjula og, men må egentlig si at de andre sommerhjulene du har på ene bildet der er finere i mine øyne Hehe, neida, e34 er gode biler det ;p Joda, Artec felgene er tøff de, men er 17'' for det første , litt feil innpress og bare 8.5 rundt om. Synes denne kledde Hartge bedre pga bredde og 18'', må space de ut da men. Kurrant kebabtralle dette, Håkon Gratulerer! Flotte hjul er det jo også, som passer bilen bra! Et sett med mørke lykter forran hadde nok blitt prikken over i`en Litt artig at du nevnte faktisk, for det er bestilt det , for lenge siden, skulle prøve fra ebay. Fikk lyktene mine på tirsdag, de var strøkene de, men de klarte å sende feil lykter -.- så må retunere de og få de til å sende nye til meg Grøftlysene var også bra til å en kopi av ekte sota lykter, men ene glasset var sprekt, så må sende tilbake det også -.- Men vet egentlig ikke om jeg kommer til å like mørke lykter på denne, men skal prøve det ja Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Bilen ligger på autodb til salgs allerede, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Bilen ligger på autodb til salgs allerede, ja? Jepp, det stemmer, hehe, virker kanskje litt merkelig, men vurderer allerede å selge den til fordel for å bruke pengene på å få ferdigstilt 535n så får jeg heller kjøre 528n en stund til Men som sagt, så vurderer jeg det bare, om noen vill ha bilen for den prisen der, så kan jeg finne på å selge, men må overhode ikke selge, ville bare sjekke markedet jeg Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 selges bil med hartge hjulene? ikke int i å selge de utenom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 selges bil med hartge hjulene? ikke int i å selge de utenom? har fått ett greit bud på bilen med felgene sjø. det er en del jobb for å få de bra igjen altså. men du kan da sende meg ett bud på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Takk for hyggelige kommentarer folkens! Feit! hva er specsa på hartgehjulene? Liker at flere bygger E32.. 8.5'' og 9.5'' 18''. Ja, troa på din og ;p Hm.. feite var de! Jo, takk for det. Blir vel bra til slutt Du får si om du får noe bud på hartge-felgene da, hehe.... Kanskje jeg er interessert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Bøs vogn! Helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Behold bilen Håkon! Kurrant skole bil det der! Hent mtech 2 ratte snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 ikke behold bilen Håkon! ikke kurrant skole bil det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Bøs vogn! Helt klart! Takk for det, er ganske fornøyd med den nå ja Behold bilen Håkon! Kurrant skole bil det der! Hent mtech 2 ratte snart da? Hehe, vi får se hva det blir til Terje, lyst på manuell og mere gamp til sommeren, så derfor kan jeg ikke beholde 7ern i det tilfelle ;p Ja, kan hente det når du kommer hjem ;p ikke behold bilen Håkon! ikke kurrant skole bil det der! Slapp av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Fin bil! Denne må du IKKE selge nei! godt å se at det er flere som satser på 7serie her i distriktet å ikke bare 5 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Fin bil! Denne må du IKKE selge nei! godt å se at det er flere som satser på 7serie her i distriktet å ikke bare 5 serie Hehe, vi får se , liker 7ern veldig godt jeg, men må innrømme jeg savner å kjøre 5er med manuell og sperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Bilen er fortsatt tilsalgs, om noen har M30 turbodeler, kan dette gjerne være ett mellomlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Tok noen bilder her en dag når det endelig ble litt vår igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Gromt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå