jonr Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 noen som har prøvd iridium plugger i bilene sine? vurderer NGK DCPR8EIX Iridium IX i min e46 m3, noen som mener noe om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Bare tøv mener jeg.. Har prøvd mye rart opp i gjennom tiden med bil, båt, mc og scooter. Så lenge det er gnist så tenner det uansett. Iridium kan imidlertid ha lengre levetid dersom pluggene pleier å ryke. Det gjør de som kjent ikke så ofte på en moderne motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Bare tøv mener jeg.. Har prøvd mye rart opp i gjennom tiden med bil, båt, mc og scooter. Så lenge det er gnist så tenner det uansett. Iridium kan imidlertid ha lengre levetid dersom pluggene pleier å ryke. Det gjør de som kjent ikke så ofte på en moderne motor. Det er som sagt holdbarheten som er stikkordet her. Byttet plugger på min e91 325i, der sto det iridium plugger i fra fabrikk. Intervall for å bytte pluggene er 100 000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Etter min erfaring holder en vanlig NGK-plugg alt den tid jeg har kjøretøyet.. Havari på plugger skyldes først og fremst at de bli våte og får overslag over isolator. Har faktisk ikke opplevd det på snart 10 år. Det var først og fremst et problem på gamle forgassere og primitive innsprøytning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå