rm4l Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Da ble jeg endelig en stolt eier av en BMW. Min første bil ble en 318ci e46 2000. Bilen har vert voksen kjørt siden den har kommet ut av fabrikken, kun 2 eiere. Den siste eieren var ei kvinne. Betalte 75k, litt små feil som skal bli fikset iløpet av uken. Kom gjerne med tips om hva jeg bør gjør med bilen Det jeg vil gjøre med bilen er: * M3 speil (e46) * Ny potte * Angel eyes * CSL bakluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Gratulerer med en rå leker bil! BTW: Welcome to bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 litt senk, mtech 2, fjerna 318 emblemet, andre baklykter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Her er det bare å gratulere fin tralle! Personlig synes jeg bare det er og kose seg, trenger ikke å gjøre så mye her ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 litt senk, mtech 2, fjerna 318 emblemet, andre baklykter:) +1 og ta ut cd spiller og sett inn dynavin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rm4l Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 318 emblemet skal av. Andre baklykter? Kom gjerne med tips . Cd spiller vurderer jeg å bytte men er usikker om dynavin støtter aux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 dynavin støtter aux ja, facelift baklykter er jo fint, evt led Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå