T.H.O Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Må få den litt ned på bakken snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Noen bilder fra innkjørselen hjemme. Er ikke kjent med kamera enda, så kvaliteten er så som så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Ikke så verst den 528'n din Første gang jeg så den tenkte jeg at nå blir det vel faceliftlykter og m-tech, men synes faktisk den ser veldig bra ut sånn som den er nå!! Fine felger har du også Behold den sånn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Takk for det Blir nok ikke noen faceliftlykter her nei. Frontfangeren har en skade i bunn, så der må noe gjøres. Ellers så er vel coilovers først på lista, så jeg får den litt lenger ned på bakkenivå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 altid vert svak for sølv farga biler er litt tidløse med den farven... pluss riper syns ikkje så lett så liker denne:) men klem på den noen m-fangerer... syns det gjør mye på E39 er jo are å drite i at alle på forume nesten har det.. alle der du bur har det ikkje... i allefall mange org E39er her så bilen sjille seg ud med det slik løft.. men alle biler kler senk å felger og så M-fangerer er jo ikkje must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Sølvfargen er faktisk veldig ålreit ja Ikke bare riper som er lite synlige, men møkk generelt Ja må nok ha M-front. Mest pga skaden i bunn av fangeren. Ellers syns jeg at originale E39 er fine når de er lave. Men M fronten pynter mye, så den kommer nok på. Lurer litt på M fanger bak og med 4 rørs eksos. Det er ikke så vanlig på E39 touring, hvertfall ikke som jeg har sett. Men først coilovers, så får vi se hva framtida bringer Noen tips til hvor jeg kan kjøpe? Har nivåreg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 en av de peneste pre-face e39. jeg selv har pre-face(hvitt blink), parkerte den ved siden av facelift og da synes jeg pre så mer elegant/klassik ut. pre face fanger med facelift lykter ser du over alt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Postmann kom med en litt hyggelig pakke igår, så da blei det litt skruing Fått den ned kun foran foreløpig. Trenger justerbare nivåregstag.. Noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Er på utkikk etter rustfri bakluke. Og justerbare nivåreguleringstag. Noen som har til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå