SondreLM Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Har 225/45-17 bak... husker ikke hva jeg har foran. Subber litt på bakhjulan i rundkjøringer, men kunne vært stivere! 224-45 på 10"? 225-35 er egentlig perfekt for deg da, evt 215 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Ja burde egentlig fått på litt mindre dekk høyde, eller mer strekk men kjøpte nye dekk bak rett før sommeren... Har egentlig lyst på nye felger, gjerne med 9" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 5-6000,- for mora mi sine BBS RC035 Ikke sikkert hu vil selge dem da, men mye mulig hvis hu får nok for dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Men vi har nok litt forskjellige meninger om hva felgene er verdt Er en her inne som skal selge rc090 til 4k, med dekk og senterlokk.. helt like bare at de orginalt satt på e39, riktig nok er det 8" rundt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Noen som kan fortelle meg hvorfor jeg ikke får til at youtube skal oppfatte filmen som "HD", hva gjør jeg feil når jeg rendrer det? Testa litt timelapse idag, men får ikke til dette med "HD" http://www.youtube.com/watch?v=6RpJgVXf ... e=youtu.be Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Funket når jeg trykket på 720p... altså HD som i kvaliteten til BluRay ikke full 1080p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 hahaha..! den var ikke der når jeg sjekke første gangen, da hadde sikkert ikke youtube behandla videoen ferdig Men da er det ikke noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Selger B1 felgene mine! viewtopic.php?f=18&t=230575 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 kjapp liten photoshop med mørkere blinkerns og litt gult i fjern og tåke, noe som burde prøves?[ Bilde ] DET HER!! Det her likte jeg veldig! Brock felgene kler bilen helt perfekt! Følger med for å se hvilke felger du ender på etter salget av Brock felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Skjedd noen få endringer sist denne ble oppdatert! B1'ene er solgt, etter litt diskusjoner med kjøpern Så var egentlig planen å kjøpe RT'ene til Zhillen... men endte til slutt med ett impuls kjøp av ett par BBS RC 035/038 (?) 8" foran og 9" bak Skal få bytta om litt dekk, så jeg får litt strekk! Bilder kommer kaaaanskje i kveld... M-lister er også montert forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Bildeserveren er jo fucked up, så for jo ikke sett bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Skjedd noen få endringer sist denne ble oppdatert! B1'ene er solgt, etter litt diskusjoner med kjøpern Så var egentlig planen å kjøpe RT'ene til Zhillen... men endte til slutt med ett impuls kjøp av ett par BBS RC 035/038 (?) 8" foran og 9" bak Skal få bytta om litt dekk, så jeg får litt strekk! Bilder kommer kaaaanskje i kveld... M-lister er også montert forresten Last bildene opp i photobucket el. imagehack Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 hvilken av dekka skal du ikke bruke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Bilder skal jeg få ordna! Bytte framdekkan til 215, og sette de som satt foran bak... Sånn blir det foreløpig! Treng litt strekk, så jeg får senka den mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 ok, så da har du 2 stk245-40 til overs? di trenger jeg serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå