Hvalabyn Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Bilen din har blitt veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Takk til begge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Ble tøft med stickerbomb på skiltplata! skal jeg vurdere selv! Har du spaca ut bak eller? har vel endel å gå på etter 10,5" B1 x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Ja syns det ble litt tøft, og har ikke sett det før? B1'ene er 10"... Så er litt mer rom ja! Men har ikke space'a ut, kommer ikke til å gjøre det heller. Digg at jeg kan ha lav bil uten at det subber med passasjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Deilig med skikkelige felger. Tilogmed skiltplata di er tøff liksom Ikke værst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Takktakktakk... trenger fler stickers, for blir mer stickerbombing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Kult at du går for stickerbombing! Var hyggelig å hilse på deg på torsdagen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 ihatestickers.com har det du trenger til en god pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Alltid hyggelig når bimmers folk hilser på! 50 stickers til 400kr anså jeg som en grei deal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Noen som vil se mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Forumet går vel snart konk Dårlig med respons om dagen, dette ble jo gromt Digger ruta de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Feet tralle! Hvor lovlig er det egentlig å ha så mange stickers i ruten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Syntes ikke så mye om dette egentlig, men passet litt på rød bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Ble fornøyd selv Er ikke noe show'n shine bil uansett, så litt morsomt med stickers! Om det er lov har jeg ikke peiling på, det finner vi ut når jeg blir stoppa! Ja er litt stille på forumet, men jeg er ikke så mye bedre selv så skal ikke si noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå