fanqua Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 2 fete biler likte godt det siste bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Heftig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Liker ikke rustpanseret når bilen er så grei ellers..men utenom det har du fått til et tøft stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garstin Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 oppdatering snart? og gjerne ett bilde, for jeg lurer veldig på hvordan bilen ser ut med di nye vinterfelgene dine da jeg ikke har sett deg ute på en stund..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Jeg har også lyst til å se vinterstuket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Bilen er da solgt! Har kjøpt en e36 318 touring som "winter beater" forløpig, alt er bedre enn buss! Leter etter ett nytt prosjekt for tiden, så får vi se hva som dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå