Gå til innhold

Fanqua's E36 solgt!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette blir bra! :), men lippa nederst på m3 fangern må du få svart slik den skal være. Få skiltet på bilen, skiltet på dashboardet er det værste jeg veit [-X

Gjør seg med brock ja, har selv m double spoke, men jeg må jo space en halvmeter før dem sitter "rett" i hjulbuen slik felgene dine gjør.

Planen var å ha på 2 delt gt-leppe. Men da må jeg heve den i fronten og det ser jeg nå at blir uaktuelt... da måtte jeg ha hatt 18" for å fylle ut hjulbuene mer :P

Skilte ble liggende i ruta for jeg ødela skiltholderen, også får jeg ikke ny før på mandag. Politiet har allerede klaga på at det lå i ruta :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med vmaxx, virker som det rundt midt på 3 stive... :P men har ikke hatt andre merker eller kjørt så mange biler med andre coilovers, så veit egentlig ikke!

Ok for har lurt litt på om disse bilige settene egentilg er noe stive, men takk for svaret skal undersøke videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP! Noen flere som sliter med lokkene på uorginale sideskjørt? Kjøpte mine fra P&R og er greit fornøyd med det utenom lokkene...

De fordømte klipsa datt av når jeg prøvde først, limte de med 2 komponent epoxy lim... detter fortsatt av når jeg prøver å sette de på. Virker som klipsene er for stive og at det er generelt litt dårlig passform... Neste gang blir det å investere i orginalt :P

Noen som har noe forslag?

k2ua8u6l3a9nrx0yauhh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...