Morstan Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Ble knall bra;) likte denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Dette blir bra! , men lippa nederst på m3 fangern må du få svart slik den skal være. Få skiltet på bilen, skiltet på dashboardet er det værste jeg veit Gjør seg med brock ja, har selv m double spoke, men jeg må jo space en halvmeter før dem sitter "rett" i hjulbuen slik felgene dine gjør. Planen var å ha på 2 delt gt-leppe. Men da må jeg heve den i fronten og det ser jeg nå at blir uaktuelt... da måtte jeg ha hatt 18" for å fylle ut hjulbuene mer Skilte ble liggende i ruta for jeg ødela skiltholderen, også får jeg ikke ny før på mandag. Politiet har allerede klaga på at det lå i ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Veldig pen sedan! Tror denne blir 10x bedre i lakken om du kjører en skikkelig lakkrens, polering og en god voks på toppen av det hele! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Vmaxx coilovers er det stive greier eller e det ikke så stivt? synes du det e bra eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Jeg er fornøyd med vmaxx, virker som det rundt midt på 3 stive... men har ikke hatt andre merker eller kjørt så mange biler med andre coilovers, så veit egentlig ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Ser veldig tøff ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Jeg er fornøyd med vmaxx, virker som det rundt midt på 3 stive... men har ikke hatt andre merker eller kjørt så mange biler med andre coilovers, så veit egentlig ikke! Ok for har lurt litt på om disse bilige settene egentilg er noe stive, men takk for svaret skal undersøke videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 ville nok ikke gått for noe billigere sett en vmaxx i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 ville nok ikke gått for noe billigere sett en vmaxx i hvertfall Nei hehe det tar eg ikke sjsngsen på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Ble som en helt ny bil med m-tech! Har du tenkt på å bytte blinkersene til noe mer lignende frontlyktene? Tror det hadde blitt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 vurdert om jeg skal bytte til orginale spredere også sote de og blinkerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 HJELP! Noen flere som sliter med lokkene på uorginale sideskjørt? Kjøpte mine fra P&R og er greit fornøyd med det utenom lokkene... De fordømte klipsa datt av når jeg prøvde først, limte de med 2 komponent epoxy lim... detter fortsatt av når jeg prøver å sette de på. Virker som klipsene er for stive og at det er generelt litt dårlig passform... Neste gang blir det å investere i orginalt Noen som har noe forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå