tonyku Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Denne blei jo helværst nå Litt mørkere blinklys så blir det knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Denne blei jo helværst nå Litt mørkere blinklys så blir det knall takk! begynner å ligne bil nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Blitt veldig grom denna nå! M-lister på sidene nå, og litt mørkere blinklys foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 M-lister kommer vel neste lønning, og har blitt overbevist av flere at jeg må sote blinklysene Har begynt å gro svenskegull under lakken nederst på flere av dørene, så må få gjort noe med det snart og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Pen bil Jeg har ikke sansen for borbet desverre, og leppa foran MÅ være svart! Ellers ser bilen tøff ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Pen bil Jeg har ikke sansen for borbet desverre, og leppa foran MÅ være svart! Ellers ser bilen tøff ut Takk, bra med litt konstruktiv kritikk! Men Borbet'ene forblir, og leppa har jeg ikke bestemt meg om enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Riktig og veldig pen e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 M-lister kommer vel neste lønning, og har blitt overbevist av flere at jeg må sote blinklysene Har begynt å gro svenskegull under lakken nederst på flere av dørene, så må få gjort noe med det snart og! Ville heller kjøpt et par ferdig sota fra eBay eller no enn å sote selv, evt. Lamin-X sotefilm. Blir nesten aldri bra med spray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Jaja, blir lamin-x! Ikke snakk om å begynne med detta spray tullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Må ikke sote for mye nå, tror ikke det blir så fint når man har en såpass sterk farge på bilen fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Utrolig fin bil likte de borbet felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Pen bil Jeg har ikke sansen for borbet desverre, og leppa foran MÅ være svart! Ellers ser bilen tøff ut Takk, bra med litt konstruktiv kritikk! Men Borbet'ene forblir, og leppa har jeg ikke bestemt meg om enda Utrolig fin bil likte de borbet felgene Dere mener vell Brock ? Tøff bil! Kom seg mye med Mtech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Bra noen følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 å satan... ikke bra når jeg begynner å rote sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 kjapp liten photoshop med mørkere blinkerns og litt gult i fjern og tåke, noe som burde prøves? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå