Tiseth! Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Feit bil! kjøp deg tec7 lim du, selges på torshov osv. da sitter det nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Brukte faktisk tec7 også justerte litt på plastikken med kniv, så gikk det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 heiheihei, sånn gult skal jeg ha i hovedlysa også!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 haha, flere som har det gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 HJELP! Noen flere som sliter med lokkene på uorginale sideskjørt? Kjøpte mine fra P&R og er greit fornøyd med det utenom lokkene...De fordømte klipsa datt av når jeg prøvde først, limte de med 2 komponent epoxy lim... detter fortsatt av når jeg prøver å sette de på. Virker som klipsene er for stive og at det er generelt litt dårlig passform... Neste gang blir det å investere i orginalt Noen som har noe forslag? Vet ikke om du har fått fikset dette men hadde akkurat samme problemene med mine Fikk limt de på med loctite superlim, men måtte prøve med det mange ganger.. Prøvde igrunnen alt av festemiddel men det ville f*** ikke henge.. Knall fin bil btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Go for yellow;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Vet ikke om du har fått fikset dette men hadde akkurat samme problemene med mine Fikk limt de på med loctite superlim, men måtte prøve med det mange ganger.. Prøvde igrunnen alt av festemiddel men det ville f*** ikke henge.. Knall fin bil btw Det jeg gjorde var at jeg limte det med tec7, for det blir jo til litt tøylig når det stivner! Også tok jeg kniven fatt og skjærte av litt kanter på skjørtet og lokket. Er sånne små kanter som er der etter at de ble støpt, men som egentlig ikke skal være der. Håper dette ga noe mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Lagt gul folie på sprederne idag, skal legge det på fjernlysene så fort jeg får tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Dette blir bra:-) rødbil med gule lys ER gromt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 WOW! tøff bil men sortlakkert leppe på fronten må være prikken over i`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Du er vel ikke så glad i rød bil med gule lykter vel Mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Du er vel ikke så glad i rød bil med gule lykter vel Mysild? Jeg SKAL ha en rød bil med sorte detaljer engang men er ikke så veldig fan av gule lykter, siden det begynner å bli oppbrukt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 kjapp liten photoshop med mørkere blinkerns og litt gult i fjern og tåke, noe som burde prøves? Hva er det som ikke er oppbrukt på E36 hehe Syns det er veldig bra at E36 blir litt forskjellig mods ute å går,ble kjempe tøff med hvite felger å den typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Du må parkere litt nærmere veien så jeg kan se bilen din bedre, kjører forbi der du jobber noen ganger om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Hva er det som ikke er oppbrukt på E36 hehe Enda ikke sett noen som har samme modden som meg i hovedlyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå