Gå til innhold

Fanqua's E36 solgt!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HJELP! Noen flere som sliter med lokkene på uorginale sideskjørt? Kjøpte mine fra P&R og er greit fornøyd med det utenom lokkene...

De fordømte klipsa datt av når jeg prøvde først, limte de med 2 komponent epoxy lim... detter fortsatt av når jeg prøver å sette de på. Virker som klipsene er for stive og at det er generelt litt dårlig passform... Neste gang blir det å investere i orginalt :P

Noen som har noe forslag?

k2ua8u6l3a9nrx0yauhh.jpg

Vet ikke om du har fått fikset dette men hadde akkurat samme problemene med mine :evil:

Fikk limt de på med loctite superlim, men måtte prøve med det mange ganger.. Prøvde igrunnen alt av festemiddel men det ville f*** ikke henge..

Knall fin bil btw :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du har fått fikset dette men hadde akkurat samme problemene med mine :evil:

Fikk limt de på med loctite superlim, men måtte prøve med det mange ganger.. Prøvde igrunnen alt av festemiddel men det ville f*** ikke henge..

Knall fin bil btw :D

Det jeg gjorde var at jeg limte det med tec7, for det blir jo til litt tøylig når det stivner! Også tok jeg kniven fatt og skjærte av litt kanter på skjørtet og lokket. Er sånne små kanter som er der etter at de ble støpt, men som egentlig ikke skal være der. Håper dette ga noe mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjapp liten photoshop med mørkere blinkerns og litt gult i fjern og tåke, noe som burde prøves?

l5vq7bromb5xhoy1nocy.jpg

Hva er det som ikke er oppbrukt på E36 hehe

Syns det er veldig bra at E36 blir litt forskjellig mods ute å går,ble kjempe tøff med hvite felger å den typen :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...