fanqua Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Bilen fikk seg en ordentlig skjønnhetsbehandling av en kamerat som driver med bilpleie i går. Gjorde seg det! Tok ikke bilde før det begynte å regne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Gleder meg til å se hvordan bilen din ble etter litt shining Lekker bil og mange fine bilder. Pøs gjerne på med enda flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Det har blitt shine'a... men etter de siste dagene med dritt vær, trenger den en god vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Driver å bygger om subben litt om dagen Bygger tett kasse istede for porta som sitter i den nå, så den tar litt mindre plass og lettere å flytte på! Skal også få klemt inn forsterkeren inn der sentralen til den orginale telefonen satt engang, så den ikke blir synelig i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 ferdig med sub og forsterker, bilder kommer! Bestilte S|W banner den 13.mai i håp om å få de før gatebil våler... ble sendt idag, og kommer til å ta 7-10dager... skuffa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Not bad på de siste bildene der, er senkesettet skrudd i bånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Fy søren! Fk supersportsenkesettet mitt senker jo helt jævlig mye i forhold! sikker på at dette er i bånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 dette er i bånn, skal jeg gå lavere blir det å fjerne hjelpefjæra og justeringskoppen... men å gå lavere vil ikke funke med de hjulan uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 mindre dekk, så ordner du det : ) hva er impresset på felga foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Er ET13, vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Helt riktig, Et13! Kunne ha klemt på 215 bak egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 liker stuket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Hvor mye dekk har du plassert rundt om og profil? Hvis du hadde fjerna hjelpefjæra foran, og heller skrudd den opp, så hadde det blitt stivere (hvis det skulle subbe slik du har det nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Har 225/45-17 bak... husker ikke hva jeg har foran. Subber litt på bakhjulan i rundkjøringer, men kunne vært stivere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå