ellingz1 Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 camo green.... litt kul den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Litt vanskelig og finne matt vinrød, men fant et ; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Litt vanskelig og finne matt vinrød, men fant et ;[ Bilde ] takk, men synes den rød er litt vrien å like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 med camogrønn vil du ihvertfall få MASSE oppmerksomhet, mere enn før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Har montert nye skiver og klosser fremme også, så nå er bremseparken komplett. var litt uheldig i går å kjørte i verdens størrste hull i veien, så slo skeiv ene frem felgen :/ men ikke så mye at det gjør noe. får se om jeg tar å retter den i påska var også å polerte/lakkrensa bilen og la på ett lag med wax. var ute å testet blizene mine også på kvelden, er enda i prøve stadiet, men det ble slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 gleder meg til vår, men ser ikke ut til at det blir vår med det første! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Hadde ulyd i forstillinga, tenkte å bytte ut "end linksa" (vet ikke hva de heter på norsk ) og det var nok her problemt lå blir nok å bes. kortere om litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Da har vi hatt en bilpleie helg, der bilen har fått litt kos Grundig lakkrenset og litt rubbet, og til slutt har bilen fått to lag med swissvax concourso (nydelig produkt!) har også fått satt på sommerfelgene og cambertoppene fremme, har justert litt, men får nye fremdekk til helgen, så da blir fitmenten endelig satt blir å prøve med denne fangeren denne sensongen, den skal også få seg litt lak i løp av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Ser meget bra ut! En av de peneste e9x'ne som går i byen Jobber du hos Karlsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Ser meget bra ut! En av de peneste e9x'ne som går i byenJobber du hos Karlsen? takk takk... nei kjenner noen som jobber der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 har bestemt meg for å selge. sjekk annonse http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41471675 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 monterte tårnstag fra gs i går, ble veldig bra, og veldig mye bedre å kjøre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Fin annonse. lykke til med salg.. Hadde jeg ikke hatt e92 eller bil fra før så hadde jeg lett handlet denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Hva skal du bytte til hvis denne blir solgt om jeg får spørre? Litt intr. med tanke på hvor fet denne ble! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Fin annonse. lykke til med salg.. Hadde jeg ikke hatt e92 eller bil fra før så hadde jeg lett handlet denne takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå