FredrikWake Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Kanke du ta et bilde der du har på kun angel-eyes og US-blink? Det så RÅTT ut da jeg møtte deg her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Kanke du ta et bilde der du har på kun angel-eyes og US-blink? Det så RÅTT ut da jeg møtte deg her om dagen Skal prøve det! Tenkte å dra ut i kveld å ta noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 her kommer noen kveldsbilder. har ett ganske shitty kamera, så håper å få kjøpt ett bedre snart. men noen bilder ble det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Sykt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 åssen koble eg slik at eg får US-lys istede for angel eyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 åssen koble eg slik at eg får US-lys istede for angel eyes? har ikke peiling, kjøpte meg en boks som gjør at jeg kan programere inn us-blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 fant boksen på nette. vanskelig å koble opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 fant boksen på nette. vanskelig å koble opp? jeg plagdes litt for at jeg koblet feil først, men så brukte jeg litt god tid å fikk det til. er ikke så veldig vanskelig, å tar ikke så mye tid. 2 timer toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Hvilke skiltlys har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Hvilke skiltlys har du? de heter vel mtec, sykt kraftig, tror de er 3w eller noe. kjøpte de på: http://www.e92-lighting.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 prøvde å montre xenonsett i langlysene i går, men med misslyket resultat. når jeg bare har tennigen på og slår på langlysene fungere de fint, men med en gang jeg skrur på motoren, og prøver å skru på langlysene så driver lysene og bare blinker. noen som har noe tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 i dag har jeg startet med å klargjøre vinterfelgene til plastdip, så har vasket dem sikkelig, nå gjennstår det bare litt pussing av kantkjøring. kjøpte også sykkel rack, kjekt å ha. har sett etter fairing til roofracket, men det finnes ikke til aeroblade stegerne til thule, så det er litt kjedelig. har også bestilt noen ny pærer og div. kjører også med den orginale fangeren siden m3 fangeren har vært på lakkering, kommer på i løp av neste uka igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Håper du mener Foliatec? Plastidip tåler ikke avfetting og er ikke like holdbar mot høyttrykkspyler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Møtt bilen din endel ganger i det siste, ser passe slem ut Bortsett fra klistremerket i frontruta som langt på vei ødelegger bilen i mine øyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Håper du mener Foliatec? Plastidip tåler ikke avfetting og er ikke like holdbar mot høyttrykkspyler Foliatec såkalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå