ellingz1 Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 fikk leppa i dag, men så den er levert in til posten, de skulle håndtere det. så ups eller posten må bla opp penger for den. men de sa at det brukte å gå rimelig greit. har tatt noen flere bilder også uten m3 fangeren på. den er ferdig lakkert å håper på å få den lakkert i løp av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 fin bil du har;) mangler bare soting på rutene foran.. men for å være ærlig med deg så liker jeg fronten sånn som den er.. og hvis du skal ha lepper på den så vær så snill å lakk de.. ikke ha den carbon. passer godt på hvit eller blå bil men vet ikke helt på svart bil. bare min mening;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 fin bil du har;) mangler bare soting på rutene foran.. men for å være ærlig med deg så liker jeg fronten sånn som den er.. og hvis du skal ha lepper på den så vær så snill å lakk de.. ikke ha den carbon. passer godt på hvit eller blå bil men vet ikke helt på svart bil. bare min mening;) takk thomas. de er sota, bare veldig lys, tror det er 35%. er for og ikke få problemer med politiet ja må først få ei leppe, å tror det kan ta litt tid :/ og bilen er blå men tror den blir lakkert ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 fin bil du har;) mangler bare soting på rutene foran.. men for å være ærlig med deg så liker jeg fronten sånn som den er.. og hvis du skal ha lepper på den så vær så snill å lakk de.. ikke ha den carbon. passer godt på hvit eller blå bil men vet ikke helt på svart bil. bare min mening;) takk thomas. de er sota, bare veldig lys, tror det er 35%. er for og ikke få problemer med politiet ja må først få ei leppe, å tror det kan ta litt tid :/ og bilen er blå men tror den blir lakkert ja ok;) hehe.. nei så det nå at den var blå. men liker faktisk de frontene når bilen er blod senket;) ser veldig hissig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 fin bil du har;) mangler bare soting på rutene foran.. men for å være ærlig med deg så liker jeg fronten sånn som den er.. og hvis du skal ha lepper på den så vær så snill å lakk de.. ikke ha den carbon. passer godt på hvit eller blå bil men vet ikke helt på svart bil. bare min mening;) takk thomas. de er sota, bare veldig lys, tror det er 35%. er for og ikke få problemer med politiet ja må først få ei leppe, å tror det kan ta litt tid :/ og bilen er blå men tror den blir lakkert ja ok;) hehe.. nei så det nå at den var blå. men liker faktisk de frontene når bilen er blod senket;) ser veldig hissig ut ja blir jo OEM+ men m3 fangeren er ikke så stygg den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 har fått satt på m3fangeren, litt usikker på det er bedre med orginale eller denne, hva syns dere? fikk med meg svigerbroren min og sønn på en photoshoot i dag e92 er for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Daaaaamn Hvor tok du bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Daaaaamn Hvor tok du bildene? bak BBL gården, tøff spot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Tøff E90! Utrolig at jeg ikke har fått med meg denne tråden før.. Tror jeg traff på deg og E91en i bildene ved Grønnåsen i helga en gang, hva slags bil er det han har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Grom bil og tøffe bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Tøff E90!Utrolig at jeg ikke har fått med meg denne tråden før.. Tror jeg traff på deg og E91en i bildene ved Grønnåsen i helga en gang, hva slags bil er det han har? takk. ja det var sikkert meg du møtte, han har en e92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 har fått lagt på vinterdekka i dag siden jeg skal ut på langtur i helga, tørr ikke ta sjangsen. det ble rimelig kult med mørkefelger på bilen, kommer med en pic update snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 har bestemt meg for å selge sommerfelgene med dekk, da jeg har mest sannsynlig funnet meg nye. de er orginale BMW m-sport M255 felger med 19x8" et 39 og 19x9" et 37, fremme er det 235/35-19 nesten nye nankang ns-20. bak er det å grensen til utslitte Yokohama advan sport 255/30-19. ny pris på pakke komplett er 45.000,- to av felgene har lid av fortauskosing, og er litt oppskrapet. kom med bud ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 kjøpte ett par 225M 19" felger av svigerbroren min sykt billig disse skal jeg ha i sommer, også kommer det BBS LM 8,5x19 fremme og hele 11x19 bak i løp av tiden Hehe, bud deretter? Flotte felger det der, har egentlig lyst på de, meeeen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 kjøpte ett par 225M 19" felger av svigerbroren min sykt billig disse skal jeg ha i sommer, også kommer det BBS LM 8,5x19 fremme og hele 11x19 bak i løp av tiden Hehe, bud deretter? Flotte felger det der, har egentlig lyst på de, meeeen.... Hva jeg bet. Har vel ikke noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå