ellingz1 Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Deilig bil! Takk så mye tipper 9,5x19 + 11x19 jeg! ti poeng Hermer du? Blir nok kanon det der! Hva er innpresset? Burde kanskje hatt 225/35 foran hvis du skal senke en del. Hehe, har brukt din bil til insprasjon for å tørre å peise på med 11 bak og 9,5 fremme innpresset er 22mm fremme og 25mm bak. Fin bil! Ser du har kjøpt M fangeren, hvor fikk du tak i den? Leiter etter den skjøl dette er en m3 replikafanger kjøpt på GS bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Kommer til å sitte som et skudd med det innpresset Hvor mye camber har du tenkt å ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Kommer til å sitte som et skudd med det innpresset Hvor mye camber har du tenkt å ha? nå har jeg bare -1.5 bak. men må vel opp på noe mer, ser folk anbefaler opp i -2.8. hva er det du kjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 1.7 foran og 2.7 bak. men skulle hatt litt mer da felgen tar borti hjulbuen av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 1.7 foran og 2.7 bak. men skulle hatt litt mer da felgen tar borti hjulbuen av og til såpass. har 1 foran nå ser jeg i papirene. men kan feks. bmw verkstedet stille inn til den gradern jeg ønsker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Skulle du selge de gamle felgene:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Både ja og nei. De kan justere det inn, men du trenger justerbare tårnlager foran. Bak går det fint med original justering. De til $319 har fungert bra så langt på min bil. http://www.ground-control-store.com/pro ... php/CA=269 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Skulle du selge de gamle felgene:)? ja de er til salgs Både ja og nei. De kan justere det inn, men du trenger justerbare tårnlager foran. Bak går det fint med original justering.De til $319 har fungert bra så langt på min bil. http://www.ground-control-store.com/pro ... php/CA=269 okei, da blir det nye tårstag, og justering til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenjo Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Dette ble en fin bil Hvordan lyktefilm har du brukt? fornøyd med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Dette ble en fin bil Hvordan lyktefilm har du brukt? fornøyd med den? brukte laminx å var veldig fornøyd! tok den bort nå på vinteren da jeg har bruk for lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenjo Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 hehe. Så da skjønner jeg det tar vekk endel av lyset. Ser hvertfall bra ut. kommer til å gi Laminex et forsok selv. går nok for lys grå tror jeg. Har en hvit 3serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 hehe. Så da skjønner jeg det tar vekk endel av lyset. Ser hvertfall bra ut. kommer til å gi Laminex et forsok selv. går nok for lys grå tror jeg. Har en hvit 3serie. det blir å passe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sto0one Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Få testmontert ny hjula. Jeg vil se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Få testmontert ny hjula. Jeg vil se! ja, venter på bedre vært, har jo ingen garasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 nye sommerfelger er kommet i hus. noen som tørr å gjette størrelsen? [ Bilde ] Kanonfin E90 du har Hvilket fabrikat er felgene på bildet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå