Finken Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 venta t eg he lakka bilen min au Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Sommaren 2013 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 pigga me då au du sko jo vera me på dugnad så d røkke me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Ja bare å få begynt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Hmm. ja kanskje det kunne vært lurt å vente til etter påske venta t eg he lakka bilen min au +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Bra! Jo flere jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Bumper denne, så kanskje vi kan bli noen stk etter påske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Ja det hadde jo vært morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Tipper jeg også kommer hvis det blir bra vær og det blir en av helligdagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 kommer jeg også hvis det blir bra vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Samlet noen i påske helga eller blir det for tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Jeg kommer om jeg ikke jobber;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Blitt noen treff i sørlandsparken opp igjennom. Blir stort sett bra. Men kanskje litt tidlig nå. Litt gråsone mtp vær og folk har gjerne ikke tatt ut sommerbilene/prosjektene sine enda Har jo vært veldig varierende oppmøte, men var vi ikke nærmere 100 biler på vårtreffet i 08? Eller var det 09? Er i hvertfall enig i at det blir for tidlig nå. Det optimale er vel i mai engang når temperaturene har begynt å ta seg opp og folk for alvor begynne å hente ut kosebilene sine. (Jeg kjører min hele året, men den er ikke akurat i treff-form inntil videre. Les: SUV ) Dette krever INNSATS med store bokstaver... jeg satt vel i 8 timer totalt bare for å sende ut PMer til folk, i tillegg til å snakke opp og ned i trefftråden etc... Dette har ikke blitt fulgt opp av noen og da jeg ikke gadd dette mer, er det vel derfor det kun blir 10-20 biler på en god dag... Jeg sendte jo smser til folk over halve sørlandet, og pga dukket folk opp... men når ingen gidder å dra lasset lenger, dør det ut... Jeg er med på treff hvis jeg blir ferdig med litt småpell som må gjøres! men jeg gidder ikke gi noe innsats for å få folk til åkomme lenger... det kan jo andre ta seg av?! btw, søk opp gamle tråder, send ut PMer til folk som har vært der, eller skulle kommet, så skal jeg love deg at mange av de stiller! Men det krever mer en en halvbortgjemt tråd for å få folk til å komme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Hva med å opprette en gruppe på Facebook? Er jo mange Bmw entusiaster som ikke er på bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå