Gå til innhold

Min første Bmw E90! vinter bilder side 10!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Merkelig mye feil ved en så ny bil som dette for da håpe du kommer billig unna det så du kan bruke pengene til mer nødvendige ting som GPS og senk .

clutch og dårlig servo hitill. bmw fortalte de hadde hatt en bmw inne som måtte bytte clutch etter 10.000 km så har vell vært en tulling før meg og lekt "ligg lengst mulig å slur " leken.

takk for det, fårløbig ligger prisen fra 7k til 19 k. då sakt at 7k er tvilsome metoder/verksteder kontaktet :P hehe

ny hovedenhet med gps e på vei i posten faktisk :) men hjelper fint lite når alt den viser e tunet utenfor huset hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig fått tilbake pc'n så då kan eg ligge ut noen bilder tatt i det siste :) så her kommer en bilde serie så det ikke bare blir kjedelig skrift, kansje det vekker litt liv i tråden og :)

gammel vs rockford foosgate punch høytaler

xthlm8sdivi1oax2ipba.jpg

8pz35h0solazjz8g7gh3.jpg

Montert i dør

dzf4xq25o6zerr3p5ge5.jpg

parkerte ved siden av en fet bimmer hin dagen når eg skulle på jobb :) (sladdet skiltet siden eg ikke vet kem det e, og vist du er her inne og vill ha det fjernet e det bare å gi en lyd ;) )

02o9fp68sdzm8nkejxdk.jpg

kjøreturen hem før clutchen tok til takke for seg, grei temp i bergen :D

1koz0ak9xj3d9sf872qd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

då e bilen "kjørt" (slurt) ned på verksted. de skulle begynne i morgen så håper den e klar til då og :)

kan ligge til at trolig får eg en pakke i posten i morgen, eller på torsdag og :D gleder meg stort til den! + fungerende bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no e det et stykk rimelig forbanna eier av bil på verksted. de helve**es idiotene ringte meg halv 4 i dag. og sa "vi har et problem, klarer ikke å få bilen ferdig i dag fordi DEN STARTER IKKE" den får vist ikke spenning fram til coilene. noe som ikke har en drit med clutchen å gjøre så lurer på hvordan i Neg*r land de har klart å få det til.

unskyld ordbruk, men har gått rundt drit forbanna på jobb i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje dem har glemt å trykke inn clutch pedalen :roll:

haha neida.

syykt surt då..

hehe tviler ikkje, måtte spørre de om det var strøm på batteriet :P

startmotor og alt gikk vist rundt, men tennte ikke på pluggene. derav det ikke kom spenning til coilene, så no skulle de opp med sikringsboksen og noe greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben for oss med "BMW det er mistenksomt mye gale med for alderen" Haha.

Det er noe drit, men det ordner seg til slutt :D Bare stå på, ikke mist motivasjonen, så får du en god bil til slutt, som du gjerne kjenner enda bedre enn om du hadde kjøpt et bedre utgangspunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben for oss med "BMW det er mistenksomt mye gale med for alderen" Haha.

Det er noe drit, men det ordner seg til slutt :D Bare stå på, ikke mist motivasjonen, så får du en god bil til slutt, som du gjerne kjenner enda bedre enn om du hadde kjøpt et bedre utgangspunkt!

hehe, takker for medlemskapet, håper ikke det e medlems avgift der, for bimmeren har slukt lommeboken min :P hehe

motivasjonen har eg ikke mistet ennda, blir bare så frustert når et verksted klarer så mye på en gang, greit ting kan dukke opp som de ikke forventet. men var no voldsomt no :P

en liten glad nyhet e at 2 din spilleren ligger fint på rommet og venter på å komme inn i bilen :) så så fort eg får den blir det montering av spiller og laang cruse tur, savner det ! 10 dager uten bil no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den blir klar snart da! :D

Vet hvordan det er med den ventingen! Kan være tortur til tider. Hvertfall når det blir 3-4 uker uten bil.

Haha. Nei, det er ingen medlemsavgift!

Nå holder jeg på med anlegg i min. Har lagt alle delene i bagasjerommet fint vedsiden av hverandre. Gleder meg til å koble det, men venter på en koblingsboks som kan komme i postkassen når som helst. Denne boksen skal kobles til høyttalersignal, slik at jeg får linjeutgang og remote til forsterkeren. Sånn fordi jeg bruker original CD-spilleren. Tatt meg 2 måneder å kjøpe det litt og litt, men blir verdt det til slutt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den blir klar snart da! :D

Vet hvordan det er med den ventingen! Kan være tortur til tider. Hvertfall når det blir 3-4 uker uten bil.

Haha. Nei, det er ingen medlemsavgift!

Nå holder jeg på med anlegg i min. Har lagt alle delene i bagasjerommet fint vedsiden av hverandre. Gleder meg til å koble det, men venter på en koblingsboks som kan komme i postkassen når som helst. Denne boksen skal kobles til høyttalersignal, slik at jeg får linjeutgang og remote til forsterkeren. Sånn fordi jeg bruker original CD-spilleren. Tatt meg 2 måneder å kjøpe det litt og litt, men blir verdt det til slutt :D

ja e det ! :P

sånn høy lav omformer du har kjøpt? vurderte lenge det, men siden eg verken har i drive med gps, eller pdc sensorer, tenkte eg det var greit med et løft inni bilen både utsende messig og teknisk, med tanke på tilkobling av rygge kamera + gps innebygd.

har en subb baki og som skal kobles opp :) gleder meg vilt til å få alt på stell!

alt tar tid ja, spesielt med skole og deltids jobb, e ikke akuratt noe å rope hurra for den lønningen.

meen no skal jeg begynne i sommer jobb på fmc den 25 så få blir det litt mer peng :) helt til det går over i læretid -.- hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...