Gå til innhold

Min første Bmw E90! vinter bilder side 10!

Share

Anbefalte innlegg

hei igjen bimmer folket, har litt av hvert og fortelle no, gode og dårlig ting!

begynner med mandagen, gikk på skolen, kom ikke opp i eksamen, så gikk hem med kompis og monterte spilleren skikkelig, så gps, radio og alt funket. skulle egentlig levere inn bilen mandag for at de nissene skulle se på klimaanlegget, men orket ikke tanken på å ha den inne en uke til, så tok fingrene til verks og fikset det selv. deretter monterte eg subb i bagasjerommet, og trakk ledningene skikkelig, så det ble fint og ryddig :) (ble jækla bra lyd no)

seinere på kvelden/natten fant eg ut at turen gikk til sotra, kjørte ut og begynte å skru, tok av bunndekselet og så etter lekkasjer ettersom eg har sett en mistenkelig flekk der, men alt så helt strøkent ut, så tok vi den på aksel støtter og så på eksosen, for ved 4k rpm lager den en rasle lyd. kom fram til at noe e løst inni katten.

deretter tok eg opp filter boksen og så over det, og konkluderte med at det har ikke vondt at å byttes. samme med pollen filteret. så gikk natten.

kom meg hem igjen, etter noen få timer på puten, tok noen flere timer her heme for å så vaske bilen. tok grundig vask utvendig og innvendig. noe som den hadde godt av !

så kommer det negative, skulle hente høvdingene på flesland no i kveld. kjørte inn på taxi plassen uten at eg fulgte med, så stoppet rygget for å snu, begynte å tutche bremsen før eg hørte dunk/skrap då var ræven oppi en stein raus. så bakfangeren må lakkeres opp igjen (jæææææævla surt) så vist noen kjenner opprettere? eller noen som lakkerer billig ? gi en lyd :D

fant også ut når eg skjekket luft trykk, at eg har fått en skramme på fram felg.... lurer på om verkstedet får skylden der!

nok skrift no, ligger ved en hel del bileserie fra siste tiden.

oversikt subb

enaxpb02uzcf07qi1hru.jpg

ledninger

kelpfxdqoe16wco0gmt6.jpg

skiluke nede og skipose vekke

hyhae0khl7egk7f0kcvp.jpg

begge setene nede

nqmjz80th7au1e7bfpjp.jpg

aux, og usb under

kiuzbkawbvc9xchl9n7j.jpg

batteri, sikringen e på plass :) jordet den i org jordings pungt under teppet i hjulbuen

gd6qw9hs1ybz2540wbk6.jpg

karen selv i aksjon, stemnings bilde fra natten

6xcsfg4o7fkcczioq8r4.jpg

ble ganske så lyst før vi traff puten

x2hdzv19nf57p0v7enit.jpg

såpet inn

ikjvo3is6caikcvpoy9f.jpg

spiller

bn9et5m7x63qlxwfz86l.jpg

bmw oppstart

ye9bxa1gomzrlkgmcnzp.jpg

pollen filter

h3kyt80u17kl1zsxu85g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor mye veier bassen/subben? Og merker du noe når du kjører? At bilen føles tyngre eller dårlig balansert etc?

subben veier ikke så jækla mye, har ikke veid den. har verken tenkt over det eller kjent noe. så nei, bilen føles ikke noe anderledes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en liten kjedelig oppdatering, ble for første gang "disset" om det e riktig ord av en jente som satt på i en e39 for å ha "pappa" bil. Artig med tanke på satt eldre utendlandske folk forran i e39'n som lagde mer lyd enn den bevegde seg framover. (skal ikke si noe selv på bevegelsen men har no hvertfall ikke effekt anlegg på ann :P

Også har keg fått renset setene mine i dag, + byttet filter så no e eg klar for gatebil! Og kjøring til ågotnes hver dag :P

Kommer bilder når eg får pc'n igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnet det jææævla nm sykkel dritet i åsane, så har eg med hjelp av hissige diriganter klart å kantkjøre høyre fram felg skikkelig noo! heldigvis den som var litte grann fra før av på samme felg. såå no må det nok bli ny felg :(

og no begynner tiden min på fmc i morgen, så vist noen kjører den ruten og ser meg, bare å blinke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde de blå pærene, ble så stygt eg ikke gidder å ligge ut bilde engang..

no framover går det vell bare mot sparing så eg har godt med peng når eg skal på rudskogen :D tror eg skal prøve meg på å sote lyktene, thats it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, disset ja :P Kjenner meg igjen der :)

Har ikkje fått sett bilder av bilen din, men liker planene du har lagt iallefall :)

var litt kjedelig ja ! men de lyste ikke så bra heller då :/

du får stå klar med refresh knappen når bilde serveren får bein å gå på igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har då endelig fått nye skilter på :P byttet bil i dag så eg kjørte merce cabbe (perfekt timing med tanke på været)

bilen ser med engang bedre ut, litt uvant no, men ble bedre hvertfall :) kommer bilde i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...