Gå til innhold

starion`s e46 320dt edition 33 *Til salgs*


 Share

Anbefalte innlegg

Har endeli somlet meg til å lakket hjulboltene sorte nå :) ser mye bedre ut på sorte felger det, enn chrome ;)

Før54317f59-9114-39f8.jpg

Lakktørking :)

54317f59-912f-f94e.jpg

Etter:

54317f59-914b-7059.jpg

Synst det ble bra eg;) så nå venter eg på dice'n som har ligget i tollen i 7 dager!! Elsk på postennorge.... Baaaaahhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har da endelig fått audiowoxen i dag (dice). Koblet meg til på cd vekslerkablene, og strakk ledningen frem til under førersetet der eg koblet boksen til:) tok av sidedekslene på siden i kupeen og strakk ledningen der, så de holder seg usynlig:) var en kjapp jobb som tok ca 15 min. Er fornøyd så langt, så blir neste prosjekt å lage seg til en integrert iphoneholder i askebeger eller midtkonsoll:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ser meg rundt etter pickup, da eg har behov for å frakte snøscooter og diverse :) er også dyrt å ha en sommerbil og en vinterbil da eg ikke bruker e46 på vintern :? Steg2 fra trf er eg meget fornøyd med hvertfall :D omprogrammering og utbytting av eksos der catn sitter (rør uten cat). Ga enorm forskjell fra orginalt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meg rundt etter pickup, da eg har behov for å frakte snøscooter og diverse :) er også dyrt å ha en sommerbil og en vinterbil da eg ikke bruker e46 på vintern :? Steg2 fra trf er eg meget fornøyd med hvertfall :D omprogrammering og utbytting av eksos der catn sitter (rør uten cat). Ga enorm forskjell fra orginalt :D

Hehe ser den :P

Ja synes trf steg 2 høres veldig bra ut, mulig jeg også prøver det til våren.

Kunne trengt litt mer fart i dieselbørsa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...