starion Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 Har endeli somlet meg til å lakket hjulboltene sorte nå ser mye bedre ut på sorte felger det, enn chrome Før Lakktørking Etter: Synst det ble bra eg;) så nå venter eg på dice'n som har ligget i tollen i 7 dager!! Elsk på postennorge.... Baaaaahhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Har da endelig fått audiowoxen i dag (dice). Koblet meg til på cd vekslerkablene, og strakk ledningen frem til under førersetet der eg koblet boksen til:) tok av sidedekslene på siden i kupeen og strakk ledningen der, så de holder seg usynlig:) var en kjapp jobb som tok ca 15 min. Er fornøyd så langt, så blir neste prosjekt å lage seg til en integrert iphoneholder i askebeger eller midtkonsoll:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Da er denne til salgs http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37011913 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Hvorfor selge?? Og hvordan funket trf steg 2 ? Vurderer slik selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Ser meg rundt etter pickup, da eg har behov for å frakte snøscooter og diverse er også dyrt å ha en sommerbil og en vinterbil da eg ikke bruker e46 på vintern Steg2 fra trf er eg meget fornøyd med hvertfall omprogrammering og utbytting av eksos der catn sitter (rør uten cat). Ga enorm forskjell fra orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Ser meg rundt etter pickup, da eg har behov for å frakte snøscooter og diverse er også dyrt å ha en sommerbil og en vinterbil da eg ikke bruker e46 på vintern Steg2 fra trf er eg meget fornøyd med hvertfall omprogrammering og utbytting av eksos der catn sitter (rør uten cat). Ga enorm forskjell fra orginalt Hehe ser den Ja synes trf steg 2 høres veldig bra ut, mulig jeg også prøver det til våren. Kunne trengt litt mer fart i dieselbørsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Ikke å stusse på tommel opp fra med hvertfall:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 165.000kr u/omreg ved kjapp handel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimznope Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Smood bil! Har du funnet noe usb/aux kabelsett tilnden spilleren din? Er på utkikk men er usikker på navnet på spilleren, så ser jeg at du har samme som meg. Så må spørre:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Nå er denne solgt, men er orginalspiller som står i bilen. Kjøpte en dice mediabridge på ebay, som man kobler til bak i bilen. Der følger det med kabler ol. til usb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Vet du om det er 'swirl flaps' fortsatt i innsuget eller om det er blitt montert blendeplater istedet? Har noen blendeplater liggende som jeg prøver å prakke på ny eier:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Eg har ikke montert noe blendeplater i mitt eie hvertfall, så tror ikke det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå