Gå til innhold

starion`s e46 320dt edition 33 *Til salgs*


 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er en E46 320dt edition33 med ca 144000 på telleren. Den er så godt som orginal, bortsett fra sotefilm på alle ruter, og xenon i alle lamper. Har ingen store planer for bilen, men blir vel litt småknask fremover....

Har akkurat handlet en pnp forsterker, så nå venter eg bare på kablene i posten... skal bli godt å få oppgradere lyden litt :D venter også på diverse småting i posten som:

ccfl ringer, sorte nyrer, sort plastikk rundt spylerdyser, m-oljepåfyllingslokk, og oppgraderingscd til navien.

Ellers blir neste prosjekt å finne seg noen pene 19" felger(sorte) så ,man kan få sette på før bilen dras ut fra vinterlagringen :D Så får man se om ikke motoren får seg et lite ekstra puff til våren :twisted:

Kom gjerne med forslag til oppgraderinger som kan bli knas på bilen :D

cf5qpnd9plvwa3ajr8t9.jpg

un8ugvwqg3njol2sx39e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er nye nyrer og ae montert, og det kom seg en hel del :D har også bestilt nye sorte 19" felger, som eg håper er komt når eg kommer hjem fra sjøen om 2 uker.... Da blir det også å dra den ut fra vinterdvale, vaske og polere :D så skal det knipses et par nye bilder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da er man kommt hjem fra 2 uker med jobb, og dratt bilen ut fra vinterlagring :D hadde håpet at felgene mine var komt, men fikk heller beskjed at de ikke kommer før ut i april engang, da de ikke var på lager i Norge :evil: men fikk bilen på eu godkjenning i går, og fikk et par småfeil som 2 bremseslanger må byttes, og skiltlyspærer må byttes... får slanger på mandag, så får bare bytte de med en gang og få den godkjent, da den skulle vert godkjent i februar.... ellers tok ene ccfl ringen kvelden, så eg fjernet begge de ytterste. Ser ikke så hakkande gærnt ut med kun de innerste, men blir vel til å bestille et nytt sett. Ligger frykteli mye støv etter veiene så tidlig i sommersesongen, men motet meg opp til å vaske bilen likevel i dag :D legger ved et par dårlige mobilbilder, så får vi heller komme tilbake med bedre bilder når lakken har fått seg litt rens og pleie, og nye felger har komt :D

xzxbuc6t9txfjnh6hck1.jpg

uy67i8h9obd1uq7cosks.jpg

nu26rz616du63b3lzxbf.jpg

hmpearlc7baohllur6e7.jpg

7gst7zy9qotr7r8qd1wq.jpg

wwpe20a3wqlajkmrxz0f.jpg

2utd6naanfufcy8w4k1u.jpg

dd6u91ofbr3rgpx0ak1m.jpg

smacn0u97vq9xm8yjtex.jpg

cb8wbqkmmxws68bfrfsb.jpg

4ackgul038kknuynssux.jpg

3mqqnwjyivvg376ipivo.jpg

5eo30w903bk52kaal3o9.jpg

0wk6q9m5du23lcc62gdi.jpg

1tkwrz9rprpek0t21rvp.jpg

f2dhe8l78xr6d8jn0kum.jpg

f01efnwponmpgccfslss.jpg

9i0x62msgm12eg6ho8er.jpg

Så har eg bestillt meg led skiltlyspærer, og mulig eg bestiller led interiørpærer også. Ellers trenger eg også tips om pene sorte blinklys forran, og sotede baklamper :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har man kjedet seg å surfet ebay igjen. Bestillte meg M-look pedalsett, chrome- blinklyspærer og gir og håndbrekksbelg i alcantara skinn. Litt nysjerrig/usikker på gir og håndbrekksbelg om det blir pent, men var så billig at eg ikke klarte la være å trykke kjøp knappen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...