Gå til innhold

BMW CD-magasin med cd-text og Mp3 støtte E39 ++


Hpi
 Share

Anbefalte innlegg

Selger et CD magasin med støtte for Cd-text (ID3 tag) og Mp3. Kan brukes i biler både med og uten Dsp. Har brukt det i en E39 med DSP men det skal kunne brukes i andre serier bl.a X5. Har både Dsp og 6-pins pluggen i tillegg til 3-pins strømpluggen.

Jeg fikk ikke cd-text til å virke på Mp3 men det var hvist nok fordi den gamle 4:3 Navi skjermen ikke støttet det.

Serienummeret på magasinet er 6512 6983336-01

Selges 800,- + frakt

18aqxvoht5a2msf1vsqz.jpg

cyswnsa9pj1qf0y5cge3.jpg

1p7gr2mvlct3glcqcj99.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei!

Har null peiling på bmw spillere (eller spillere generelt) så jeg spør sikkert dumt nå, men anyways:p

Har en e39 med denne spilleren org:

BusinessKas_IRISG.jpg

Vil cd magasinet passe denne uten å bytte ut noe mer? I tilfelle så er jeg int!

Mvh Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg desverre ikke, når du betjener "mode" knappen for å skifte mellom kassett og radio får du da opp "cd-mag" eller "no mag" eller lignende som indikerer at det er en ledig magsininngang på spilleren din?

Hvid du gjør det kan du sjekke i venstre side bak i bilen om du finner en 3-pins og en 6-pins plugg som ikke er i bruk. 3-pins pluggen er til strøm og 6-pins pluggen er vel til lydoverføringen fra magasinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte det selv i en tidlig 2000 E39 Pre Facelift bil men det kommer egentlig fra en nyere bil så såvidt jeg vet så passer det så sant du har de 2 rette pluggene, en 6-pins og en 3-pins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...