Hpi Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Selger et CD magasin med støtte for Cd-text (ID3 tag) og Mp3. Kan brukes i biler både med og uten Dsp. Har brukt det i en E39 med DSP men det skal kunne brukes i andre serier bl.a X5. Har både Dsp og 6-pins pluggen i tillegg til 3-pins strømpluggen. Jeg fikk ikke cd-text til å virke på Mp3 men det var hvist nok fordi den gamle 4:3 Navi skjermen ikke støttet det. Serienummeret på magasinet er 6512 6983336-01 Selges 800,- + frakt
bberg Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Hei! Har null peiling på bmw spillere (eller spillere generelt) så jeg spør sikkert dumt nå, men anyways:p Har en e39 med denne spilleren org: Vil cd magasinet passe denne uten å bytte ut noe mer? I tilfelle så er jeg int! Mvh Bjørn
Hpi Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Det vet jeg desverre ikke, når du betjener "mode" knappen for å skifte mellom kassett og radio får du da opp "cd-mag" eller "no mag" eller lignende som indikerer at det er en ledig magsininngang på spilleren din? Hvid du gjør det kan du sjekke i venstre side bak i bilen om du finner en 3-pins og en 6-pins plugg som ikke er i bruk. 3-pins pluggen er til strøm og 6-pins pluggen er vel til lydoverføringen fra magasinet.
Appelgren Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Er den beregna for et spesielt årstall, tenker etc før 2000 ellernoe.
Hpi Skrevet April 25, 2012 Forfatter Skrevet April 25, 2012 Jeg brukte det selv i en tidlig 2000 E39 Pre Facelift bil men det kommer egentlig fra en nyere bil så såvidt jeg vet så passer det så sant du har de 2 rette pluggene, en 6-pins og en 3-pins.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå