myrene Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 kjøpte en m-tech 2 fanger her om dagen skulle se om den passa og fant ut at skinnene ikke passet jeg har facelift og da har jeg vel sikkert kjøpt preface? noen som vet vis dette er saken om det er muligt og skifte disse skinnende?
Lars89 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Foran eller bak det er snakk om? Har du sedan eller coupe? Ser at Koed selger et monterings-kit til facelift med bl.a disse "skinnene" som mulig er løsningen.
myrene Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 det er foran på en sedan skinnene på m-tech fangeren er mye bredere en fra orginalen, jeg skrudde av skinnen men da passet den heller ikke så er ut som det er hele fangerfestet under skjermene, noen som er hvert borti dette her?
myrene Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Foran eller bak det er snakk om? Har du sedan eller coupe?Ser at Koed selger et monterings-kit til facelift med bl.a disse "skinnene" som mulig er løsningen. har du link til dette settet??
Stawky Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Som han sier, hvis du har facelift så passer ikke M-tech 2 uten litt ekstra deler. Får ikke noe direkte link fra koed men bare gå inn på: koed -> E46 -> Nye deler -> M Technik, her går du til Boks: 3507 Der har du varenr: www9722 (Monterings dele, (Obligatorisk, På modeller Fra og med 9/2001)) Mulig det er denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå