Leifleo Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Akkurat kjøpt meg en E90 Sedan 318 M-Sport Shadowline 2007 modell. Noen tips om hva jeg kan gjøre med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Velkommen til forumet og gratulerer med flott bil! Noen kule 19" sommerhjul? Sort grill? Senk? Det er hvertfall det jeg ville ha gjort i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Velkommen til forumet og gratulerer med flott bil! Noen kule 19" sommerhjul? Sort grill? Senk? Det er hvertfall det jeg ville ha gjort i første omgang. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Kjenner jeg deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leifleo Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Kjenner jeg deg? veit ikke jeg heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leifleo Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Velkommen til forumet og gratulerer med flott bil! Noen kule 19" sommerhjul? Sort grill? Senk? Det er hvertfall det jeg ville ha gjort i første omgang. +1 +1?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leifleo Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Kjenner jeg deg? veit ikke jeg heheh vi er ifra samma bygda ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Kule sommerhjul hvis du ikke har det fra før og whiteline/blackline baklamper. Disse får du både originalt og uoriginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Velkommen til forumet og gratulerer med flott bil! Noen kule 19" sommerhjul? Sort grill? Senk? Det er hvertfall det jeg ville ha gjort i første omgang. +1 +1?? +1 Ja , mente han hadde helt rett også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Ja den stille bygda, bor på Råholt, bedre enn Eidsvoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leifleo Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Kule sommerhjul hvis du ikke har det fra før og whiteline/blackline baklamper. Disse får du både originalt og uoriginalt [/quotemener det sitter blackline baklykter på den orginalt.. Har M-sport og lyspakke både inni og utenfor blackline bak, og bixenon forran med angeleyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leifleo Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Ja den stille bygda, bor på Råholt, bedre enn Eidsvoll Ja den stille bygda ja bor på østsia i tillegg så.. men råner som regel innom Råholt titt og ofte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leifleo Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 27 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå