kaikken Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Da var ny bil innkjøpt, hvit 118d, 143hk. Hvit med mtech og mye utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Gratulerer med fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Niiice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 takk for det Er veldig fornøyd med bilen, stiv og gode kjøreegenskaper. Går helt ok også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Gratulerer med fin bil +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Har du noen planer med bilen i fremtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Har du noen planer med bilen i fremtiden? Førløpig ingen spesielle planer. Eneste har bestillt toning av sideruter framme også. Ellers blir det vel vår polering og ny gummi på sommerfelgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Ny vasket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Noen som har erfaringer med å chippe disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Noen som har erfaringer med å chippe disse bilene? jeg har chippet min med bsr sin pcc. Svært enkelt. Pris ca 5400.- Er veldig fornøyd med chippen. Alt er posetivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Noen som har erfaringer med å chippe disse bilene? jeg har chippet min med bsr sin pcc. Svært enkelt. Pris ca 5400.- Er veldig fornøyd med chippen. Alt er posetivt. ok. Ble det mye forskjell fra orginal? Vurderer datatuning fra et meca verksted her i området. Koster 7000kr, så hadde blitt billigere med ppc fra bsr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Noen som har erfaringer med å chippe disse bilene? jeg har chippet min med bsr sin pcc. Svært enkelt. Pris ca 5400.- Er veldig fornøyd med chippen. Alt er posetivt. ok. Ble det mye forskjell fra orginal? Vurderer datatuning fra et meca verksted her i området. Koster 7000kr, så hadde blitt billigere med ppc fra bsr. Jeg merket en del forskjell, men har jo 120D. Tror ikke du vil angre på Brs sin pcc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'diddy Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Sjekk også ut ESS! Knallbra på BMW tuning, og meget god service. Har tunet 3 diesel-BMW'er der og har alltid vært meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Grattis med kjempeflott bil Og det var litt av et registreringsnummer du har på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaikken Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Da blir det chip til våren hehe ja liker reg nummeret, lett å huske igjen vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå