kimf Skrevet Desember 13, 2013 Forfatter Skrevet Desember 13, 2013 Vurderer salg av bilen og alt av deler i tråden her, bilen har 1 år igjen til neste eu godkjenning, turbo kit ble aldri montert da jeg var for avhengig av bilen og derfor ikke kunne risikere at den ble stående i perioder. bilen kan selges for 20k uten turbo kit. Har også en m44b19 motor og en m42b18 motor ekstra + en 318ti delebil for salg http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45483808
kimf Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Skrevet Desember 14, 2013 Bilen står i bodø, jeg bruker den hver dag, å den har aldri stoppet for meg i dem 3 årene jeg har hatt den er ca 160hk, turtallsperre er på 7000rpm. er veldig lettstartet, og finnes ikke lukt av brent olje i eksos, slik at den bruker heller ikke noe olje. bilen har dårlig lakk, å trenger nok litt lakkering + pleie for å bli pen. Skal handle meg litt nyere bil, så derfor trenger jeg ikke denne lengre. Angående pris på turbokit, så kommer det litt an på hva som skal følge med, men tar imot bud på pm.
kimf Skrevet Desember 22, 2014 Forfatter Skrevet Desember 22, 2014 Har ikke vært så aktiv med å få denne solgt, men bilen er fortsatt til salgs, bilen er nettop eu godkjent for 2 nye år, og kan byttes i m3/m5 eller annet prosjekt med mellomlegg ifra min side, trenger ikke være norsk bil. Motor starter alltid, å har ikke stoppet en eneste gang i mitt eie, bruker ikke en dråpe olje heller, så her trengs ikke påfyll mellom olje skift. Register og alt av register deler har jeg også byttet i mitt eie, så dette er heller ikke noe man trenger å bekymre seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå