badsha Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 gjordet det dagen etter bilen ble kjøpt. dvs kjøper kom rundt kl 22:30 på kvelden så fikk mld litt sent da det sto at bilen hadde "problemer" og da var salgsmelding levert av pappa tidlig på morgen.. før jeg fikk lest mld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Og du har betalt han tilbake penger uten å få bilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 OOOOOH MAN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Regel nr1: Aldri selg en billigbil med ubetalt årsavgift der du sto som eier med skilt på bilen pr. 1.1.12 Regel nr 2: Selger du en bil under 10 000 feks så skriv at det er et repobjekt. Regel nr3: Ver selektiv med hvem du selger til - har generelt god erfaring med å selge billigbiler til utlendinger. Feks, solgte en rusta opel astra for 6000 til en pakistaner. Han haiket fra Sandnes til dombås og tok buss fra dombås til ålesund - tok med bilen og betalte kontant:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Hei noen som blir opp til den fyren her!! Nå har han plutselig fiksa ny mottor i den og nekter å vrake den så jeg står som ansvarlig for årsavgiften. Fy fader nå er jeg pissed !! Skrik om hjelp ? Legg ut navnet til fyren her inne på forumet da så vi vet hvem han er! Pleier å sjekke folk på facebook jeg, er man heldig, har de åpen profil, da finner man fort ut hvordan de er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Dessverre redd denne kjeltringen har greid å lure deg.. Dersom dere ikke har skrevet i kontrakten at han skal betale for årsavgiften kommer du nok ingen vei med det heller. Du er da uten bil og 1800,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Trådstarter: Når du er såpass tafatt så har du ingenting du skulle sagt. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg bedt han ryke og reise. Hvis han fortsatt truer med å komme på døra di er det bare å fortelle han at "du vet hvor jeg bor". Du betaler ikke slike folk noen ting når du selger en såpass billig bil. Ut av gården garanti er det på slike biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik nils Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Denne sjørøveren høres ut som han har solgt billetter til BASTØY ferja,kansje han skulle vært med over som i en enveis tur heller;-) Jeg solgt en bil for nja må vell vært 15år siden en Ford Consul 2.6 glx ?? for 2500kr,å den karen ringte meg på vei hjem å påsto harnakket at jeg skulle være med å betale for rep av tikking i ventilene,samtidigt hadde han også merket at bremsene var litt ujavne hehehehoho måtte jo le av det,men han trudde vist han hadde fått seg nye Diriktør bil han. Og jeg hentet meg selv inn for å ungå å le av han mer. Å sa "Du ta den nye bilen din så kjører du den opp på tunet hjemme hoss meg så skal jeg hjelpe deg med di ulydene der,motoren ja den får jeg til å ti stille på 2 å hjula jaja der er jo bare 4 så di får 4 di da,å du gjør opp med meg ettepå,6 stk 45caliber magnum ca 100kr da " billigt det får å få den til å holde kjeft...nei da skulle an ringe poitiet å alt mulig... MEN JEG HØRTE IKKE EN ENESTE LYD JEG;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik nils Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Denne sjørøveren høres ut som han har solgt billetter til BASTØY ferja,kansje han skulle vært med over som i en enveis tur heller;-)Jeg solgt en bil for nja må vell vært 15år siden en Ford Consul 2.6 glx ?? for 2500kr,å den karen ringte meg på vei hjem å påsto harnakket at jeg skulle være med å betale for rep av tikking i ventilene,samtidigt hadde han også merket at bremsene var litt ujavne hehehehoho måtte jo le av det,men han trudde vist han hadde fått seg nye Diriktør bil han. Og jeg hentet meg selv inn for å ungå å le av han mer. Å sa "Du ta den nye bilen din så kjører du den opp på tunet hjemme hoss meg så skal jeg hjelpe deg med di ulydene der,motoren ja den får jeg til å ti stille på 2 å hjula jaja der er jo bare 4 så di får 4 di da,å du gjør opp med meg ettepå,6 stk 45caliber magnum ca 100kr da " billigt det får å få den til å holde kjeft...nei da skulle an ringe poitiet å alt mulig... MEN JEG HØRTE IKKE EN ENESTE LYD JEG;-) Sånn som trådstarter her opplever kan ungås første gang kjøper ringer tilbake å ikke gi etter for noenting,han kommer ingen vei,å hvem er så idiotiske at di svindler folk for 2-3000 kr å kommer hjem til kjøper på hans dør å truer han,,herregud der er jo tilogmed opptager på di aller fleste mobtlf i dag Eirik nils Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Hei noen som blir opp til den fyren her!! Nå har han plutselig fiksa ny mottor i den og nekter å vrake den så jeg står som ansvarlig for årsavgiften. Fy fader nå er jeg pissed !! Beklager å si det, men dette var ikke så veldig overraskende: Ved å være imøtekommende overfor urimelige krav, inspirerer man ofte til nye påfunn. Rett og slett en form for å finansiere kriminell aktivitet. Igjen; beklager, badsha - for at jeg ikke er særlig støttende og oppmuntrende - men forhåpentligvis kan det å lese om hvordan du har lært the hard way, hjelpe andre i å styre unna samme situasjon selv. Derfor: Tommel opp til deg for denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Som Norsk Pakistaner kjenner du sikkert , eller kjenner noen som kjenner noen i det litt "grå" miljøet i Oslo, hva med å si at fyren skylder deg 6000,- men at du er villig til å la den som henter pengene beholde hele summen, du har fortsatt tapt pengene men svinet har i hvertfall ikke noe glede av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Er det ikke slik at hvis man ikke betaler årsavgift får man ikke inkasso, man gjør bare at bilen blir meldt avregistrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Hvis du ikke betaler årsavgiften så går det til trekk i lønna, slipper ikke unna uannsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Som Norsk Pakistaner kjenner du sikkert , eller kjenner noen som kjenner noen i det litt "grå" miljøet i Oslo, hva med å si at fyren skylder deg 6000,- men at du er villig til å la den som henter pengene beholde hele summen, du har fortsatt tapt pengene men svinet har i hvertfall ikke noe glede av de Og hvordan kan du påstå det? patetisk innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 oe har du overført penger?! skjerp deg... jeg har også venner som kan møte han hehe det går bra waqas har endel folk her oxo, men gidder ikke dette for usle 6000, har tro på ting jeg, det som går rundt kommer tilbake til deg eller hvordan det formuleres:P Hehe så du skryter på deg altså, kanskje du bare kjenner grønnsakshandlere og bruktbilselgere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå