hermanoo90 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Hadde hatt mer utbytte av å vrake bilen du.. Hva får jeg om jeg stikker å henter skilter ? Har jo en anonym fort hvor holder kjøper til? er vell å ta med en skrutrekker og skru av skiltene men hvorfor ikke bare ringe politiet?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 ja jeg skal sjekke om han betaler årsavgiften. Gir han tid frem til 23 mars. Hvis ikke, noen som blir med å skru av skiltene? får betalt for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Jeg er med! Action i livet.. så ringer vi noekult som vår "driver" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Im ure gunman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Im the lookout!! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 takk folkens!!! setter stor pris på det:) send meg gjerne nr deres på PM, når datoen nærmer seg så sender jeg dere pm, om dere fortsatt er villige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Im the Transporter!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Jeg er med! Action i livet.. så ringer vi noekult som vår "driver" Får aldri nok av Action..! Tar med skrutrekker og godt humør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Har lest gjennom hele tråden nå, men ikke fått med meg hvor kjøper holder til? Jeg holder til i Lillehammer og blir gjerne med på å gjøre livet litt surere for idioten. Forutsatt at han ikke holder til 100 mil unna da Har vært litt for godtroende selv flere ganger, og vet hvor frustrerende dette er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Han holder vel til Årnes:) langt for dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Han holder vel til Årnes:) langt for dere? Neh.. The Transporter kan veien godt..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Best at det kommer noen hvitinger å skrur skilter så ingen ser at du gjør det ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Han holder vel til Årnes:) langt for dere? Neh.. The Transporter kan veien godt..! Haha! Husk at du skal ha vekt og mål av det du transpoterer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Leste en artikkel på dinside.no i dag, og da kom jeg på denne tråden. Der foreligger det et vedtak (i praksis en dom) i forbrukertvistutvalget som, dersom det gir presedens, i praksis vingeklipper selger på alle tenkelige måter. Leser jeg mellom linjene så kan jeg, som bilkjøper, møte opp godt bakfull, på en mørk og regntung kveld, sparke litt i ene dekket på bruktbilen, og signere på kontrakt. jeg har uansett alle rettigheter i etterkant. Hvordan skal man kunne selge en bruktbil under slike forhold? Hva forventer man egentlig til 30000 kr? Jeg må heretter åpenbart utvide kontraktkommentaren "selges som den står" til "bilen kan ha ukjente feil/mangler av mer eller mindre alvorlig grad. Kjøper påtar seg med dette alt ansvar" (eller noe sånt...) Link: http://www.dinside.no/891616/%D8delagt-bruktbil-er-selgerens-ansvar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Leste en artikkel på dinside.no i dag, og da kom jeg på denne tråden. Der foreligger det et vedtak (i praksis en dom) i forbrukertvistutvalget som, dersom det gir presedens, i praksis vingeklipper selger på alle tenkelige måter. Leser jeg mellom linjene så kan jeg, som bilkjøper, møte opp godt bakfull, på en mørk og regntung kveld, sparke litt i ene dekket på bruktbilen, og signere på kontrakt. jeg har uansett alle rettigheter i etterkant. Hvordan skal man kunne selge en bruktbil under slike forhold? Hva forventer man egentlig til 30000 kr? Jeg må heretter åpenbart utvide kontraktkommentaren "selges som den står" til "bilen kan ha ukjente feil/mangler av mer eller mindre alvorlig grad. Kjøper påtar seg med dette alt ansvar" (eller noe sånt...)Link: http://www.dinside.no/891616/%D8delagt-bruktbil-er-selgerens-ansvar Er helt utrolig at kjøper sitter med alle korta Ikke selg brukt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå