SmTrading Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Noen som har billån og vil dele hvor mye de betaler pr mnd? bare nysgjerrig for egen del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 3000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 0,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 0 0 0 Spørsmålet var vel ikke "noen som ikke har billån" Jeg har bil/mc lån, ca 8% effektiv rente. Betaler ca 6k i mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 0 0 0 Spørsmålet var vel ikke "noen som ikke har billån" Jeg har bil/mc lån, ca 8% effektiv rente. Betaler ca 6k i mnd Nei, men spørsmålet er: "Hvor mye billån har dere?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 100k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 bil 1 : 0,- Bil 2 : 0,- bil 3 : 0,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Hehe! Tror nok noen over her sitter med ganske lang nese ja Betaler 3200,- i året på min, ferdig med nedbetalinga til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Hehe! Tror nok noen over her sitter med ganske lang nese ja Betaler 3200,- i året på min, ferdig med nedbetalinga til neste år Du mangla 6000kr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 IKKE ta billån hvis du kan unngå. deilig med liv uten gjelg tenter og stressende avdrager!!! Min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Det spørs jo hvordan man ser det, har man 0,- i billån og dyr bil men samtidig har huslån kan man jo si at man kunne brukt bilverdien og betalt inn på huslånet. Dermed har man jo på en måte lån på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Da kan man like godt si ALT er lånefinansiert? Istedet for å kjøpe klær kunne man heller nedbetalt huslånet... Jeg hadde penger fra tidligere bilsalg, samtidig som jeg har spart over 150K i løpet av et år... Røyker ikke, snuser ikke, drekker lite Betaler fortsatt like lite på huslånet som tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 0,- Foreløbig er planen å aldri ha lån på bil påtanke med at bil som oftest er taps objekt når det kommer til verdi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 at det er tapsobjekt er jo klart ! men for oss/de som gjerne betaler 3-6000 for å ha en bil som er så stor glede for enkelte er det jo ikke noe stress så lenge man har spenn til det da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Kroner null;) Men har studielån.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå