zachariassen Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Hei. Dynamoreima begynte å skrike etter at jeg sølte litt frostvæske på den da jeg byttet termostaten til egr-ventilen. Jeg spylte litt avfetting p åden og så ble lyden borte. Litt seinere byttet jeg hovedtermostaten og da sølte jeg mer frostvæske på reima og lyden kom tilbake igjen men nå forsvinner den ikke når jeg spyler avfetting på den. Noen som har noen andre triks eller må jeg bite i det sure eple?
flonoen Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Kjørt lenge med det slik? Jeg sølte zalo på reima mi, og den kvein litt noen timer, men tilslutt gikk det helt over. Du kan jo alternativt bytte reim, koster vel ikke så mye for ny.
Reef89 Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Kan også prøve og spaye den med reimspray fra for eks. Biltema. Brukt den selv og den er helt ok, renser og smører fint, forlenger levetiden og med slitasjebelegg.
rekorden Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Hold et stearinlys inntil reima med motor igang (vær forsiktig). Eller hell litt potetmel på den. Reimspray blir bare klissete. Har selv brukt stearinlysmetoden og den fungerer meget bra:)
marcusss Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Burde ikke bruke avfetting på gummi. Ikke sunt for gummien, blir bare morken og sprekker opp mye fortere. mvh
Stonescream Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Ville bare forsøkt å helle over en god del vann jeg så kanskje du får vaska vekk nok av frostvæsken. Skifte selve reima er ikke vanskelig, men det er litt pes.
marcusss Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Haha, hakke vanskligere på de fleste andre biler, men bruker ikke mange minuttene på å bytte reim. Mvh
zachariassen Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Skrevet Mars 9, 2012 spraya på litt silikon så blei den stille:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå