Walkabout Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Komplett sett M-sportsratt med airbag og multifunksjonsknapper, passer både E60 og E61 fra 09/2005 og oppover til 2010. Kjøpte M-sportsratt til min E60, men gikk på en smell da det dessverre viste seg å ikke passe, da jeg har en 2004-modell og dette rattet kun passer fra biler som er produsert fra 09/2005 og oppover. Det var en tilkoblingsmodul som var endret. Rattet er strøkent, i skinn og er 100% originalt, sjekket opp hos BMW. Airbag følger selvsagt med. Gir en betydelig oppgradering av interiøret i bilen din, så det var synd det ikke passet min bil. Montering hos Bavaria koster 775 kroner eller kan gjøres selv på en halvtime. Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Skambud besvares ikke. Kan sendes i posten mot forskuddsbetaling eller leveres på strekningen Kristiansand - Oslo. Pris: 6000 kroner, nypris er over 15.000. Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 EDIT: Skrev feil pris, bommet på tallet. 5000 er det, ikke 6000. Da er det 1/3 av prisen til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinnalott Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Jeg byr 3000,- Dersom det skulle være interessant er det bare å sende pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zita Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Mener dette kan bygges om til å passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Mener dette kan bygges om til å passe. Interessant. Hvordan da eventuelt, er det komplisert og vet du om noen som kan gjøre dette? Råd og tips tas imot med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå